1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

operaattoriteksti ja 6600

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Peurasaari, 16/8/04.

1. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    tästä on pikaisen haun mukaan vain keskusteltu siinä muodossa että kuva tekstin tilalle ja miten läpinäkyväksi....

Poistin logon juuri omasta 6600:sta ja huomasin että operaattoriteksti (minun tapauksessa radiolinja) näkyy oletusvärillä.

Eiku tonkimaan puhelimen kansioita mutta en mistään löytänyt kansiota jossa olisi operaattoritekstistä mitään tietoa... osaakos joku kertoa voiko tätä tekstiä itse määritellä mitä siinä lukee? Todennäköisesti ei mutta eipä tarvi pohtia asiaa turhaan jos joku voi kertoa 100% varmuudella että ei.

2. AMG

Tykkäykset:
    0
    Moi!

Mun käsitykseni mukaan operaattorin alkuperäinen teksti (logo) on simmillä ja sitä ei voi muokata. Eli taidat olla aivan oikeassa.

Se puhelin hakee sen alkuperäisen logon simmiltä aina kun palautetaan alkuperäiset asetukset.

Voit tietty luoda jotain vastaavaa noilla operaattorilogojen teko-ohjelmilla ja asentaa alkuperäisen tilalle mutta se ei tietenkään ole alkuperäisen muokkaamista.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Alkuperäinen verkko-operaattorin tekstitunnus on koneen muistissa, ja tämä näytetään kun ollaa verkossa.
    Jos SIMillä on palveluoperaattorin tunnus ja ollaan kotiverkossa ja luuri tukee niin näytetään SIMllä oleva operaattoritunnus.
    Jos laite tukee "logoa" niin se näytetään tekstitunnuksen tilalla, joissain malleissa SIM kortin tunnus saatetaan näyttää siitäkin huolimatta, ja jotkin mallit näyttää tallennettua "logoa" vain kotiverkossa, jotkin aina kun ollaan kyseisessä verkossa.

Jos ei ole luurinmuistissa tunnusta, eikä SIMillä (tai ei olla kotiverkossa), eikä ole talennettu "logoa" niin näyetään verkon tunnus numeroina ja ehkä maa tunnus myös kirjaimin.

Jaa tämä viestiketju