Operaattorit & vanhat asiakkaat

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Ottaako dna parhaiten huomioon vanhat asiakkaat? Ainakaan muilla operaattoreilla ei ole huomioitavia etuja ollut. Dna:llahan on mitä erilaisempia etuja tulossa. [Päinvastoin, kuin esim. Soneralla, vanhat asiakkaat = 'ei ne varmaan vaihda operaattoria']

nhk_

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
vpk86 sanoi:
Ottaako dna parhaiten huomioon vanhat asiakkaat? Ainakaan muilla operaattoreilla ei ole huomioitavia etuja ollut. Dna:llahan on mitä erilaisempia etuja tulossa. [Päinvastoin, kuin esim. Soneralla, vanhat asiakkaat = 'ei ne varmaan vaihda operaattoria']
On myös Sonera joskus lähetellyt vanhoille asiakkaille noita latauslipukkeita tai antanut jotain muita etuja, mutta itse en henk.koht. ole saanut mitään etuja mistään muualta kuin dna:lta. Tämän tietämyksen valossa rohkenen sanoa, että dna ottaa vanhat parhaiten huomioon.

muokkedee

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Olen saanut Radiolinjalta ja Telialta ilmaista puheaikaa "vanhana asiakkaana".

Kotkis

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
18
Puhelinmalli
IPhone 5S
Samaten minä olen saanut RL:lta jotain pientä etua. Mutta kyllä tää dna:n juttu on tähänastisista paras (ja ainoa julkisesti mainostettu). Luulis että muut seuraa perässä.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Telialla oli aikanaan timbuktu alennus vanhoille asiakkaille: Etu taisi olla yhteensä 50eur ja sitä hyvitettiin 10eur/kk. Korjatkaa jos olen väärässä.

muokkedee

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
adapter sanoi:
Telialla oli aikanaan timbuktu alennus vanhoille asiakkaille: Etu taisi olla yhteensä 50eur ja sitä hyvitettiin 10eur/kk. Korjatkaa jos olen väärässä.
Tuollainenkin oli. Tuon lisäksi olen saanut toisenkinlaisen alennuksen Telialta. Taisi olla puheaikaa myöskin 300 markalla, mutta en tarkempaa muista.

Pakana

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
NO onhan rl:lla nyt tuo ½hintaan juttu päällä... tosin kaikille asiakkaille.

Te jotka olette saaneet noita etuja niin nimkä suuruiset tedän laskunne yleensä ovat? Jotenkin kuvittelisi että operaattori suosisi mieluiten asiakkaita jotka kantavat 100e:Stä ylöspän kuussa rahaa sisään.

Kotkis

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
18
Puhelinmalli
IPhone 5S
Pakana sanoi:
Te jotka olette saaneet noita etuja niin nimkä suuruiset tedän laskunne yleensä ovat? Jotenkin kuvittelisi että operaattori suosisi mieluiten asiakkaita jotka kantavat 100e:Stä ylöspän kuussa rahaa sisään.
No ainakaan minun tapauksessa ei liene kyse tästä: keskiverto lasku kuussa on alle 40 euroa ja tätäkin nostaa ajoittaiset ulkomailla puhutut megalaskut.
Että kyllä se ainakin RL:n tapauksessa tuntuu arpapeliä olevan. Tai sitten asiakkuusvuosien mukaan: olin ollut melko tarkkaan 5v. asiakas edut saadessani. Sattumaa?

Jace

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
N95, iPhone SE, E71, V3, 7610, 8850....
adapter sanoi:
Muistelen, että olisi ollut vain 25mk/kk, ja oliskohan ollut pitemmän aikaa kuin 5kk:ta..

muokkedee

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Pakana sanoi:
NO onhan rl:lla nyt tuo ½hintaan juttu päällä... tosin kaikille asiakkaille.

50 e/kk. Mutta se taitaa riippua siitä asiakassuhteen pituudesta.

nhk_

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Pakana sanoi:
Perin vaihtelevasti on nuo loppulukemat liikkuneet, mutta voisin karkeasti heittää arvion, että keskiarvo on helposti alle 50e kuitenkin.

Top Bottom