1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Operaattorin vai puhelimen ongelma?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Teletappi, 30/8/12.

1. Teletappi

Tykkäykset:
    0
    Ongelma, joka ilmenee aika usein, kun viestittelen kaverin kanssa paljon:
    Joskus kaverilleni tulee lähettämäni viesti vain osittain, mutta viestin loppuun on ilmestynyt osa jostain vanhasta hänelle lähettämästäni viestistä.
    Olen yrittänyt lähettää saman viestin uudelleen, jolloin taas osa viestistä jää näkymättä, mutta tilalle ilmestyy taas tekstiä vanhasta viestistä. Ei kuitenkaan samaa tekstiä, mikä tuli edelliseen viestiin.
    Ja se on aina näin päin, että minun hänelle lähettämäni viesti muokkautuu jollain vanhalla lähettämäni viestin osalla. Itse saan aina viestit, niin kuin ne on lähetetty.
    Kyseiset vanhat viestit on jo aikoja sitten poistettu viestikansiosta, että en tiedä mistä ne tulee.
    Molemmilla puhelimena Samsung Galaxy S plus (ohjelmistoversio 2.3.6) ja operaattorina dna.

Mikä voisi olla vikana? Onko kenelläkään samanlaista ongelmaa?

2. peanut Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    157
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 Plus
    Kuulostaa melko omituiselta. Jos puhelin on hommattu DNA:lta, niin kannattaa varmaan sinne olla yhteyksissä. Ei väliä kummassa vikaa, niin he sen saavat selvittää. Tietty voisit itse vielä kokeilla vaikka toisella puhelimella, jos vaan mahdollista. Jos toisella luurilla toimii, niin tehdasresettiä voisit kokeilla.

Jaa tämä viestiketju