1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Operaattorin teksti pois! miten?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja lapa86, 14/1/04.

1. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    auttakaa joku miten sen paskan operaattori tekstin saa pois!! tuol oli neljänneksi uusimmalla sivulla siitä juttuu, mut ei menny perille. joten jos joku vois kertoo oikeen tyhjentävän vastauksen, jonka tyhmäki tajuis. kiitititit

oon muuten hommanuu ton kameran tohon m55.seen ja siistejä kuvii sil tulee. parhaalla resoluutiolla, kun kuvat on lähetetty koneelle on lähes mahdoton huomata eroa mun 2.0pxelin digikameraan. joten on hyviä!
    oon vaan huomannu, et pitää olla ihan sikana valoo, et pystyy ottaan kuvan ilman salamaa. ja salama usein valottaa aika pahasti kuvat.
    kyl se on silti hyvä toi kamera. kamera on se s55.sen kamera, mut niis ei oo muuta eroo, ku ulkonäkö ja must toi on hienompi ja istuu paremmin käteen.

2. harhakuvitelma

Tykkäykset:
    0
    Hae tuolta www.club-siemens.comista läpinäkyvä logo. Se löytyy Fun -> Transparent image. Sitten siirrät sen puhelimeen ja asetat sen logoksi.

3. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    miten siirrän sen? pitääkö olla se kaapeli? nmul ei oo semmost

4. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    i know i should send it to e-mail.but how ???? ? ? ? ?
    mää oon vissin harvinaisen tyhhhmä...

5. tonykart

Tykkäykset:
    0
    mee wappiin ja laitat osotteen
    siihen url kohtaan ja sit yhdistät ja sitten tallenat sen tyhjan logon

6. Nyki

Tykkäykset:
    0
    "FI SONERA tai FI MIKALIE pois näkyvistä" otsikolla olevassa jutussa löytyy yhdet ohjeet loppupäässä. Ne luulis olevan suht selkeet.

Jaa tämä viestiketju