1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Operaattorilogot, tiedostomuoto ja nimi, 5140

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja m0k0ttaja, 12/7/04.

1. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    174
    Puhelinmalli:
    OP2
    Kovasti olen etsiskellyt foorumeista eri hauilla, mutta tyhjentävää vastausta ei näemmä tunnu löytyvän. Mielelläni katson linkit vanhoihin aiheisiin.

Puhelinmalli on siis 5140 (5100 ominaisuudet käyvät myös). Yritän datakaapelilla saada operaattorilogoksi oman itse tehdyn kuvan. Tarkoituksena ei ole tehdä tyhjää oplogoa. Puhelimen mallista johtuen en en voi hyödyntää 60 mallien softapuolta tässä asiassa.

Kuvien siirto onnistuu puhelimeen, mutta puh. valikko ei tunne optiota "aseta oplogoksi", ainoastaan "taustakuvaksi".

Vielä olen miettinyt mahdollisuutta, että jos lähettäisin jollain ohjelmalla tietyn nimisen kuvatiedoston, niin tajuaisiko puhelin ottaa saapuvan kuvan op.logoksi. Oma liittymä on Sonera. Mikä op.logon tiedostonimen täytyy olla Soneran tapauksessa ja mikä tiedostomuoto pitää olla kyseessä? Mikä olisi näppärin tapa lähettää tietokoneelta näitä kuvia omaan puhelimeen SMS:nä, jos kerran kaapelia pitkin tullutta kuvaa ei tajuta ottaa logoksi?

2. ScorpioN^

Tykkäykset:
    0
    Tuota... kokeile ainakin tällaista softaa kuin MobiMB
    siinä pitäisi olla tukea... tai jos ei ole, niin tulee kyllä varmasti.

T: Scorp

3. Marko Konttinen

Tykkäykset:
    0
    Tukee Logomanagerin sivujen mukaan:

http://www.logomanager.co.uk/php/myphone.php?mfr=Nokia&series=5xxx

Itse tuotteen speksisivuilta 5140 kyllä puuttuu, mutta kyse lienee sivun päivittämättömyydestä.

4. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    174
    Puhelinmalli:
    OP2
    Kiitos molemmille. V2.2:lla tuo näyttää onnistuvan. Sain värillisen, taustaltaan läpinäkyvän .gif kuvan asetettua operaattorilogoksi tällä ohjelmalla. Saisi kyllä Nokia liittää vastaavaan option ilmaiseen PC suiteen :\

Joo, 5140 pelittää ihan hyvin. Se tuntuu muutenkin ominaisuuksiltaan vastaavan aika pitkälle tuota 5100.

Jaa tämä viestiketju