1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Operaattorilogot ja 5140

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja m0k0ttaja, 3/7/04.

1. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    176
    Puhelinmalli:
    OP2
    Olen vasta-alkaja näissä kännyköiden softapuolissa. Tulin juuri hankkineeksi nokia 5140 puhelimen. Läppärillä on asennettuna uusimmat dku-5 ajurit ja nokian pc suiten viimeisin versio.

yllätyksekseni tuolla pc suitella ei voi tehdä operaattorilogoja. Olen siirrellyt kuvia kyllä puhelimeen kaapelia pitkin eikä niitä tunnu puhelimestakaan käsin saatavan asettaa logoksi, taustakuvaksi kyllä.

Elikkäs, kuinka voin tehdä itse värillisiä operaattorilogoja 5140 malliin? Luin jostain että tarvitsen Fexplorer ohjelman, mutta miten saan saan sen aktivoitua puhelimesta? PC suite ilmoitti, että sellainen olisi asennettuna.

2. linzku

Tykkäykset:
    0
  3. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    176
    Puhelinmalli:
    OP2
    joo huomasin muuten, et tää tuli väärään foorumiin....

Kuten viestistä voi lukea, taustakuvat kyllä onnistuu eikä niiden tekemisessä ongelmia ole ilmennyt. Nyt vaan tarttis saada tuo operaattorilogo -puoli kuntoon. ;)

4. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mee kännykän wapselaimella osoitteeseen www.tampere.as/logo ja sieltä downloadaat transparent operator logo:n. Ilmaistakin vielä.

5. linzku

Tykkäykset:
    0
    m0k0ttaja mitä datakaapelia käytät? Nokian omaako vai tarvike kaapelia. Jos käytät tarvike kaapelia sanoisitko mistä ostit sen ja paljon maksoit siitä? Itsellanikin on hankinta listalla tuo Nokian 5140. Mistä muuten ostit sen? Ja paljon maksoit? Yks kyssäri vielä, paljonko puhelimessa on vapaata muistia?

6. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    176
    Puhelinmalli:
    OP2
    - Nokian omaa, samaa jota käytin 5100 kanssa
    - paikallinen telering/kuopio
    - hinta lähellä ovh., mukana myös toinen puhelin + tarvikkeita
    - muisti: 4 mt

7. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Jossain toisessa logo-keskustelussa, joka on suljettu viitattiin mikrobitin 1/04-numeroon, jossa oli ohjeet kännykkälogon tekemiseen. Itse ohjelmat löytyvät nettijatkoista, mutta voisiko joku pasteta ohjeita. Latasin s60-version teko-ohjelman, mutta ei tuo näytä tekevän mitään ja ohjeitakaan ei ole..

http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2004/01/logot/

Jaa tämä viestiketju