1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Operaattorilogosta/tekstistä taas, en vaan saa sitä pois!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja maurizio, 24/11/04.

1. maurizio

Tykkäykset:
    0
    Moro, mulla on 6610 ja saunalahden paketti plus. Sain uuden kortin koska se käyttää nykyään Elisan verkkoa. Vanhassa soneran verkossa toimineessa simmissä (SL tasahinta plus) onnistu tekstin poisto helposti tilaamalla tyhjä logo, mutta uudella ei.

Nyt näytöllä lukee ensin isommalla Saunalahti ja sen alla pienemmällä Saunalahti.
    Oon koittanut ottaa sitä näytön asetuksista pois, mutta se valinta on harmaana ja sitä painaessa se sanoo "Ei tunnuksia puhelimen muistissa". Oon kokeillut myös ottaa haksulta, buumista ja jippiistä tyhjää logoa mutta aina se sanoo että "tallentaminen ei onnistunut".

Wapista en oo vielä päässy kokeilemaan tota tampere.as/logo:a koska se puhelin sanoo että pitää ensin tilata gprs, sen oon tilannu saunalahdelta tekstiviestinä, sim-palveluista ja asiakaspalvelusta mutta en oo saanu asetuksia. Lisäksi mulla katoaa välillä verkko kokonaan ja tulee sitten tovin päästä takasin.

Miten saisin nuo teksit pois?
    Ja onko mahollista että vika on mun uudessa simmissä.

Kokeilin vielä tele2:n simmillä ja mun puhelimella --> tekstin sai pois puhelimen valikoista, mutta mun simmillä ja 6220 puhelimella tuli samat ongelmat kun mun puhelimella.
    Asiakaspalvelusta ollu taas mitään hyötyä.

2. Sami

Tykkäykset:
    1
    Jos puhelimesi on uudella SIM-kortilla "vierasverkossa", ei logon poistaminen onnistu.

Jaa tämä viestiketju