1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Operaattorilogon asetus uusiin symbian puhelimiin. *info*

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja teemu_h, 9/12/05.

1. teemu_h

teemu_h

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Nyt onnistuin saamaan oman operaattorilogon N70:iin ja sama pätee luultavasti myös uudempaan 6630:aan ja toki muihinkin symbian puhelimiin jos ei logot muuten näy. Jos Fexplorerilla yrittää saada logoa asetettua niin se ei enää onnistu koska uuden logon täytyy olla .mbm muotoa. Selvitin tämän kun tilasin ihan tavallisen (vanhan) logon joka oli tarkoitettu mustavalko puhelimille. Tallensin verkon tunnuksen ja asetukset - puhelin - valmiustila valikkoon ilmeisty se käyttöohjeessa lukenut verkon tunnus käytössä/ei käytössä. Tunnus tietenkin näkyi myös ruudulla. Nyt se oli tehnyt sinne oplogo kansioon samantyyppisen tiedoston kuin fexplorer tekee mutta pääte oli mbm.

Alla olevien ohjeiden mukaan voit muokata bmp -> mbm ja toisinpäin (vaatii hieman säätämistä Windowsin kanssa):

http://www.millican.info/epocpic.htm

Itse sain oman itse tehdyn värillisen logon näkymään puhelimessa nyt oikein. Ohjeen lopussa oli tieto että ohje oli vanha ja että kirjoitushetkellä oli vain mustavalkokuvia. Nyt mukana on kuitenkin konvertteri 64k väreihin asti ja tätä itse käytin.

PS. ja jos kuva ei suoraan näy niin tilaa joku vanha logo ja tallenna se niin sitten voi vaihtaa oman logon tilalle.

Edit: Täältä saat ilmaiseksi operaattorilogon: http://www.seat.fi/VV-Auto/Seat.nsf/HTML/fun_sms
    Se pitää tallentaa puhelimeen jotta asetuksiin ilmestyy se verkontunnus päällä tai pois. Ilman tätä operaatiota et pysty laittamaan omaa logoasi puhelimeen. Tuo logo korvataan tietenkin omalla niin se näkyy sitten.

2. ZeLL

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Oneplus One
    Re: Operaattorilogon asetus uusiin symbian puhelimiin. *info

Kauheen vaikeelta kuulostaa :D Tuolta vaan Opman puhelimeen, valitaan kuva mikä halutaan asettaa operaattorilogoksi, liikutellaan sitä mieluiseen asentoon ohjelmassa ja sen jälkeen puhelimessa on uusi operaattorilogo.

3. teemu_h

teemu_h

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Juu ihan muuten hyvä ohjelma mutta tuo tekee .bmb tiedostoja joten ei toimi uusimmissa s60 puhelimissa. Jos sinulla on vanhempi firmware niin se selittää tämän miksi sinulla toimii tuo nokia 6630:lla. Ei ainakaan minun n70:ssa eikä luultavasti uudessa 6630:ssa toimi.

4. crester

Tykkäykset:
    0
    noitten ohjeiden avulla en saanut mitään aikaiseksi windows xp:llä. muutosta tehdessä ei vaan tapahfu mitään, tuo exe välähtää mutta se ei muuta mitään.

Latasin ton softan mikä sivun alla lukee ja muutin sillä bmp mbm:ks ja siirsin puhelimeen ja bootin mut Saunalahti lukee edelleen. Eikä tossa valikossa oo mitään verkon tunnus käytössä kohtaa... lisähjelppiä siis tarttis

5. tikox

Tykkäykset:
    0
    Mutu: Eikös uusimmissa Fexplorereissa ole tälläinen logonvaihto ominaisuus. Minulla ainakin 3230 mallissa toimi.

6. teemu_h

teemu_h

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Kokeile tilata vaikka jippii.fi:n sivuilta joku vanha mustavalko logo. Sitten tallennat "verkon tunnuksen". Logo näkyy ja asetuksiin tulee se lisätoiminto tunnus pois tai päällä. Sitten korvaat sen logon omallasi käyttäen FExploreria kunhan se on muotoa 244_5_0.mbm. Sitten jos sieltä asetuksesta laitat poissa ja sitten päälle sen verkon tunnuksen niin uusi logo on ilmestynyt desktopille.

Jaa tämä viestiketju