• Palvelimen muutostöiden yhteydessä on palautettu eilisaamuinen varmuuskopio eli sen jälkeiset viestit ovat poistuneet.

Operaattorikampanjat

Ja_Vi

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
175
Phone model
Oneplus 6T

Tästä eteenpäin tarkemmin.

Lyhyesti DNA winback

PS. linkki korjattu

Nahkatukka

* V I P *
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
1,568
Phone model
OnePlus 6T
Miten mahtaa nykyään vaikuttaa kun DNA osti MOIn.
Siis jos siirtää DNAlta MOIlle, onko turha edes odottaa mitään winbackkiä.

Meillä nyt mennään vielä 3kpl 9,90 DNA rajaton 50mb, sisältää viestit ja puhelut.
Meillä toi sama 4x 9,90 DNA rajaton 50mb, sisältää viestit ja puhelut. loppuvuodesta winbackinä kun laitoin kaikki perheen liittymät siirtymään moille kun puhelimessa tarjoiltiin jotain käsittämättömiä 24€/kk liittymiä. Koitin siinä sitten sanoa että tiedän että näitä saa halvemmallakin ja että tarviiko mun nyt sitten lähteä tohon siirtorumbaan, että anna nyt se kunnon alennus, mutta hänellä ei ollut valtaa parempiin tarjouksiin. Sitten piti se siirtorumba käydä läpi.

Last edited:

pinato

VIPpi
Rating - 100%
22   0   0
Reaction score
2,029
Phone model
Huawei Mate 20 Pro
Siirsin muutama päivä sitten liittymän Elisalta Telialle, kun siellä oli 200 Rajaton hintaan 22 €/kk, mutta Elisa teki tarjouksen, jossa antoi vuodeksi 300 megan Huoleton Premium plussan 21,90 €/kk, joten jäin Elisalle. Kävi mielessä, että kuinkahan moni noista kalliimpien liittymien käyttäjistä maksaa täyttä hintaa vai hyppiikö jengi koko ajan operaattorilta toiselle tai saa paremman tarjouksen omalta aina?

" vai hyppiikö jengi koko ajan operaattorilta toiselle tai saa paremman tarjouksen omalta aina? "
No, en ainakaan minä hypi, en ole ikinä vaihtanut operaattoria sen jälkeen kun sen joskus olen vuosikymmeniä sitten ottanut, onhan siihen nykyinen Telia tehnyt omia muutoksiaan vuosien saatossa mutta hinta on ollut noin 19.90 ekua kk nyt jo vuosikaudet ja rajatonta puhetta ja nettiä 100 megasella.
Olen kai senverran jääräpää että se mikä on hyväksi ja toimivaksi todettu sitä ei vaihella.

hpguru

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
105
Phone model
Sensuroitu foorumin toimesta
" vai hyppiikö jengi koko ajan operaattorilta toiselle tai saa paremman tarjouksen omalta aina? "
No, en ainakaan minä hypi, en ole ikinä vaihtanut operaattoria sen jälkeen kun sen joskus olen vuosikymmeniä sitten ottanut, onhan siihen nykyinen Telia tehnyt omia muutoksiaan vuosien saatossa mutta hinta on ollut noin 19.90 ekua kk nyt jo vuosikaudet ja rajatonta puhetta ja nettiä 100 megasella.
Olen kai senverran jääräpää että se mikä on hyväksi ja toimivaksi todettu sitä ei vaihella.
Eihän sitä Teliaa ole pakko vaihtaa, vaikka laitat numeron siirtymään. Perut siirron, kun saat Telialta alennusta laskuun.

massimo

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
545
Toiset kilpailuttaa toiset ei. Näinhän tämä joka asiassa.

Nahkatukka

* V I P *
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
1,568
Phone model
OnePlus 6T
Mulla kilpailutus tuotti tuloksen että jäin vanhalle operaattorilleni perheeni liittymien kannssa mutta hinta muuttui sen verran halvemmaksi että vuodessa säästän 336€ joten kilpailutus kannattaa kyllä.

BorG

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
6   0   0
Reaction score
340
Tämä on kyll loistava ketju, aina tulee luettua läpi ja tarkistettua omien liittymien kilpailukyky. (y)

Itsellä Telian 16,90/kk 100mb netti, 600 min ja 600 tekstaria sekä Moin perusliittymä tabletille. Ehkä saisi halvempaa mutta Telian nopeus on vain paras siellä missä eniten liikunu.

kukez

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
65
Tämä on kyll loistava ketju, aina tulee luettua läpi ja tarkistettua omien liittymien kilpailukyky. (y)

Itsellä Telian 16,90/kk 100mb netti, 600 min ja 600 tekstaria sekä Moin perusliittymä tabletille. Ehkä saisi halvempaa mutta Telian nopeus on vain paras siellä missä eniten liikunu.
oisit ottanut multisim kortin tablettiin

Logan

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
6   0   0
Reaction score
16
Phone model
Huawei P20 Pro
Mulla oli 16,90€/kk Saulahti Huoleton Premium 50M, joka loppu helmikuun alussa jolloin hinta nous 29,95€/kk. Marssin DNA liikkeeseen ja otin vastaavan liittymän sieltä. Meni alle tunti niin Saunalahti heräs ja kysyi että voiko tarjota parempaa. Toinen oli tuo Huoleton Premium 100M 18,9e 12kk, ja se toinen minkä minä otin Huoleton Premium 200M 19,9e 24kk, eka kuukausi ilmainen.

Dnalla ihmettelivät miksi en kysynyt suoraan tarjousta elisan liikkeestä mutta tiedän et ne tarjoaa yleensä pari euro kalliimpaa kun nuo takaisin kalastelijat.

irritus

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
473
Phone model
Nokia 6630, 700, 6310, N-Gage
oisit ottanut multisim kortin tablettiin
Huomioithan, että tämä edellyttää tablettia, jossa on puheluominaisuus. Kuten vaikka Samsung SM-T805.

Mikäli Multi-SIM:iä yrittää käyttää päätelaitteissa, jotka eivät tue puheluita, saapuva puheluliikenne voi häiriintyä.

kukez

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
65
Huomioithan, että tämä edellyttää tablettia, jossa on puheluominaisuus. Kuten vaikka Samsung SM-T805.

Mikäli Multi-SIM:iä yrittää käyttää päätelaitteissa, jotka eivät tue puheluita, saapuva puheluliikenne voi häiriintyä.
ei oo mulla häiriintynyt kun laittaa sen multi-sim kortin siihen tablettiin

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
1
Phone model
iPhone 6
Numsin lopputuloksena (Elisa -> Moi) nyt on Tarkka Premium 150M 12kk hintaan 12,90 €, sisältää 200min puhetta/kk (ei kuulemma tekstareita) ja 10gt eu-dataa. Olisin toivonut edellistä pakettia edullisempaan hintaan (Tarkka Premium 100M 12,90 €), mutta kerta ei onnistunut niin nyt sitten tämä. Sama hinta ja liittymä muuten, mutta netin nopeus 100M -> 150M, ja tekstarit ei enää kuulu. Ehkä tuon nopeuden muutoksen jossain huomaa kun jaan aina nettiyhteyden koneelle..

kowardi

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
151   0   0
Reaction score
6,002
Phone model
lippulaiva
Numsin lopputuloksena (Elisa -> Moi) nyt on Tarkka Premium 150M 12kk hintaan 12,90 €, sisältää 200min puhetta/kk (ei kuulemma tekstareita) ja 10gt eu-dataa. Olisin toivonut edellistä pakettia edullisempaan hintaan (Tarkka Premium 100M 12,90 €), mutta kerta ei onnistunut niin nyt sitten tämä. Sama hinta ja liittymä muuten, mutta netin nopeus 100M -> 150M, ja tekstarit ei enää kuulu. Ehkä tuon nopeuden muutoksen jossain huomaa kun jaan aina nettiyhteyden koneelle..
Liekkö huomaa vauhtia, täällä peräkylillä Elisan max nopeus itsellä 30M :)

hpguru

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
105
Phone model
Sensuroitu foorumin toimesta
DNA:lla tarjottiin DNA 4G rajoittamaton 10M/10M 9,90 € kk normaalisti 14,90 € kk, 24 kuukauden määräaikaisella sopimuksella.

Piti oikein puhelimessa sanoa, että minulla on jo tuollainen netti, kiinteänä ja €0 kk, koska Elisalta ei tule enää laskuja. Toki vuokrassahan se maksetaan ja lienee jotain €7 asuntoa kohti, en ole varma kyllä. Mutta jäi kaupat tekemättä!!! On kyllä OK hinta, jos olisi tarvinnut.

allukai

Jäsen ku jäsen
Rating - 100%
13   0   0
Reaction score
5,330
Phone model
OnePlus 5T
Mä tartuin kanssa tohon Tarkka Premiumiin, kun sai tosiaan 4,90e/kk 12kk. Ei viestejä eikä puheluita, mutta ei niitä juuri ollenkaan tulekaan.

Tänään päivittyi ja ainakin tässä melkein Tampereen keskustassa pukkaa ihan rivakasti. Ei tämmösestä nopeudesta kyllä mitään hyödy, mutta onhan se kiva olla ?

79839

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
22
Phone model
iPhone 6s
Onko tästä jollakin kokemusta että voisi häiriintyä? Olen jostakin jäänyt siihen kuvaan että varoittelevat tuosta vain sen takia etteivät ihmiset uskaltaisi käyttää multisimiä tuolla tavalla.

kviikka

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
1,041
Phone model
OnePlus 7 Pro
Pitääkö tilaus tehdä netin tai puhelimen kautta, että on etämyynnin 14 vrk:n peruutusoikeus, että ehtii saamaan winbackin? Jos siis käyn ständillä tai myymälässä, niin liittymähän taitaa mennä heti päälle ja sitä kai joutuu tuolloin maksamaankin jo, ennen kuin winback tulee?

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
5
Phone model
Samsung S7
Pitääkö tilaus tehdä netin tai puhelimen kautta, että on etämyynnin 14 vrk:n peruutusoikeus, että ehtii saamaan winbackin? Jos siis käyn ständillä tai myymälässä, niin liittymähän taitaa mennä heti päälle ja sitä kai joutuu tuolloin maksamaankin jo, ennen kuin winback tulee?
Kyllä winbackkien saanti onnistuu vaikka kävisikin kivijalkamyymälän kautta ostamassa, ja riippumatta uuden liittymän hankintatavasta vanhan numeron siirrossa kestää jonkin aikaa (~viikko) operaattorilta toiselle.

Top Bottom