Operaattorikampanjat

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Masteri, 25/5/07.

1. mantis Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    158
    Puhelinmalli:
    Note 8
    Se näkyy aina tilausvahvistuksessa, eivät saa sitä pois. Kyllä se puhelu on heille nauhoittunut, joten sieltä voivat tsekata. Mutta eipä noista tollasista hyvityksistä oon tarvinnut kertaakaan tapella, pari kertaa ollut Telian ja Elisan kanssa ongelma ettei ole x-maksua poistettu, mutta viesti asiakaspalveluun ja homma korjattu hetkessä ja ilman vääntöä.

shule tykkää tästä.
  2. zSx

zSx Tavallinen pulliainen

Palaute - 100%
    5   0   0

Tykkäykset:
    1639
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3T
    Eikä ne operaattorit aikaansa tuhlaa puhelun kuuntelemiseen jonkun parin euron takia, paljon halvempaa niille vain hyvittää maksu suoraan, oli siitä avausmaksuttomuudesta sovittu tai ei.

tilasto tykkää tästä.
  3. keppahousu Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N900 + totaalimax
    Olikos tässä kyse jostain winback-tarjouksesta vai soittelitko vain johonkin myyntinumeroon uuden liittymän perässä? Olisi mukulalle tarvetta puheliittymälle tarkoilla puheluilla. Nettikin täytyy löytyä. Viimeisin puhelu aspaan tuotti tarjouksen 22,90€

4. Tattoo Tunnettu jäsen

Palaute - 87.5%
    7   1   0

Tykkäykset:
    148
    Puhelinmalli:
    Nokia 6.1
    Moi -> Elisa tai Elisalta Moille ja winback

5. mjk Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    105
    Em. viesti tuli vaikka numero siirtyi jo pari viikkoa sitten Elisalle.

Tervetuloa takaisin - Telia

"Hei, tässä talven kovin tarjous vain sinulle. Vaihda puheliittymäsi meille, saat L-paketin huippuedullisesti 14,90 e/kk 12kk ajan (norm. 29,90e/kk). Ei määräaikaisuutta. Sis. 600 min, 600 viestiä, rajaton 100 M netti kotimaassa, Pohjolassa ja Baltiassa sekä 10 Gt EU-nettiä. Ja kaupan päälle 30 euron K-ryhmän lahjakortin. Tarjous on voimassa vain 25.2.2018 asti ja koskee vain numeronsiirtoja Telialle. Toimi hetik ja vaihda liittymäsi osoitteessa telia.fi/talvi ."

6. herz Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    4
    Täsmälleen sama tarjous tuli minulle, viesti vaan alkoi sanoilla "Hei taloyhtiönetin asiakas..." ja päättyi "Tilaa heti: telia.fi/asukasedut"

7. Mithrandir

Mithrandir Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    46   0   0

Tykkäykset:
    702
    Puhelinmalli:
    Paratiisin kielletty omena
    Sama tännekin. Kai mä sitten olen vielä Telian "asiakas" kun viimeinen pikkulasku lähenee eräpäiväänsä. Liittymä toki on ollut poikki jo kuukauden.

8. jipnet Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    N5
    Mä ihmettelin kun mä chattailin ja chat väitti et mul on telian liittymä. lopetti keskustelun.
    Mä tiedän et mun liitymä on Moi nyt.

9. Mithrandir

Mithrandir Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    46   0   0

Tykkäykset:
    702
    Puhelinmalli:
    Paratiisin kielletty omena
    Niin... Onhan toi aikamoista "lain" venyttämistä. Mulla tosiaan kodin nettiliittymästä viimeinen muutaman euron siivu maksamatta, joten olen edelleen "asiakas"?

10. Osama

Osama Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    195
    Heh, mulle tuli dna:lta samanlainen tarjous jos vaihdan telialta heille (4g teho rajaton plus 30e lahjakortti dna-kauppaan). Vaihdoin.

11. jsalmika Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    114
    Puhelinmalli:
    Taloudessa WP, iOS ja Android
    moi_viesti.jpg

Moi Mobiililta tuli sähköpostia entiselle Moin asiakkaallekin...

12. M094

0   0   0

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    iPhone
    Ehkä johtuu siitä jos salli markkinointiviestit Moi:lta sinne liittymää avatessa? Siellä muistaakseni on/oli sellainen vapaa valintainen kohta jonka pystyi jättää myös valitsematta. En muista oliko oletuksena valittuna. Voi toki johtua muustakin mutta tämä näin äkkiseltään tuli mieleen.

13. jsalmika Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    114
    Puhelinmalli:
    Johtuu siitä että Moi Mobiilin asiakkaita on viime aikoina lähestytty puhelimitse kampanjanomaisesti.

14. M094

0   0   0

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    iPhone
    Ok. Tuo kysymäsi kuvakaappauksen sähköposti on Moi:n lähettämä? Moi siis lähetystyy entisiä toiselle operaattorille siirtyneitä asiakkaitaan kampanjanomaisesta? Aamulehden jutussa aiemmin oli Elisan toiminnasta mutta silloin ne viestit varmaan tulisi Elisalta. Tai sitten käsitin väärin tämän asian.

15. jsalmika Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    114
    Puhelinmalli:
    Niin, Moi Mobiili varoittaa asiakkaitaan nimenomaan esim, juuri Elisan harrastamasta touhusta, mutta heidän sähköpostijakelulistallaan on näköjään myös asiakkaita, joilla ei sillä hetkellä ole heidän liittymiään.

16. mantis Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    158
    Puhelinmalli:
    Note 8
    Mites Elisan saa lopettamaan tuon Moi-kampanja tyrkyttämisensä? Kumppanille tule taas normaaliksi "yksityishenkilön" lähettämäksi kirjeeksi naamioitu mainos, jossa tyrkytettiin 2,90€/kk Tarkka 4G:tä vain numeronsiirrolla Moilta Elisalle. Osoiterekisterin lähteenä on joku Elisan ja Fonecta Oyj:n yhteinen kampanjarekisteri, mutta kumppanini tietoja ei kummankaan rekisterissä ole ja markkinointilupaa ei ole kummallekkaan annettu tai esimerkiksi Elisaan mitään kytköksiä. Silti sieltä soitellaan useita kertoja kuukaudessa ja 1-2kk välein noita kampanja-mainoksia tulee.

17. vantaan_aci

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    perus samppa
    elisalla näyttäis olevan ihan ok diilejä, Huoleton Premium 24,90, 1-meganen 19,90

18. Enhancer Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    772
    Ihan sillähän siitä pääsee että vaihtaa sen väsyneen Moin kunnon verkkoon rajattomalla datalla puoleen hintaan?

Lyptus tykkää tästä.
  19. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Palaute - 100%
    28   0   0

Tykkäykset:
    8648
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia XZ1
    Mitäs jos käyttöpaikassa se Elisa onkin väsynyt verkko? :O

20. jsalmika Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    114
    Puhelinmalli:
    Ihan mielenkiintoisia asioita saattaa olla luvassa kampanjoiden sarallakin kun EU:n uusittu tieturva-asetus astuu voimaan 25.5.2018.
    Rekisterin pitäjän tulee pystyä perustelemaan mm. mihin esim. asiakasrekisteriä käyttää ja tuollainen "kampanjarekisteri" on varmaan siellä harmaalla alueella.

Jaa tämä viestiketju