Operaattorien vastatarjoukset (winback) pois lähteville

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Palaute - 100%
30   0   0
Reaktiopisteet
17083
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S10e + Note 8
Mites toi liittymän vaihto toiselle operaattorille ja winbackin odottelu; ehtiikö tuo uuden liittymän lasku tulla ja pitääkö kytkentämaksukin maksaa, jos vaihtaa sitten takaisin alkuperäiselle operaattorille?
Tuossa jo puhuttiinkin Moista et tilanne on joko tai, mutta jos siirron tekee kolmen ison välillä (Telia, Elisa, DNA) niin laskuahan ei voi tulla koska winback tarjous tulee sitten ennen kuin se liittymä toiselle operaattorille siirtyy. Mikäli nykyisen operaattorisi winback tarjoukseen tartut, niin ei se uusi operaattori voi sinua laskuttaa koska sopimus peruuntuu ennen voimaantuloa.

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1231
Telialta soitettiin tänään ja haluttiin lähes väkisten myydä liittymää (16.95 sis. kaikki herkut)
En ottanut. Sanoin että en lähde säätämään tuolla hinnalla. Lupasivat kiinteän netinkin, mutta ei.
Kaikki herkut + kiinteän netin 16.95€/kk. Tämä on jo halpa, mutta en ottaisi minäkään koska telia on mun kotona surkea.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
9
Puhelinmalli
iPhone XS
Dnalta sitten tuli wb soitto eilen ja päätin jäädä ainakin vielä vuodeksi sinne määräaikaisella sopimuksella 12kk ja liittymänä 150M rajaton 14,90€/kk 12kk ajan.

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1836
Puhelinmalli
OP7T | Nokia 8 (työ)
Säätämään?
Niin pieni hinta ero. Paljon epävarmuutta. Saanko oikeesti kiinteän netin siihen hintaan mitä puhuttiin? Onko millaiset katkokset? Miten kiinteä netti toimii jatkossa, kun johto ja aktiivilaitteet on kuitenkin Elisan. Nykyinen sopimus voimassa 24kk, en kysynyt tarjouksen voimassa oloa. Miten telia toimii siellä missä liikun? Elisa ollut käytös vuodesta 1995 ilman ongelmia. Liittymiä minä+lapset.

Eli en ala säätämään euron takia. 14.95:llä olisin harkinnut jo 16.95 en.

peksinaattori

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
96
Puhelinmalli
OP 7t
Tulihan sieltä halvempi tarjous.

Tyhjentelin tuossa tekstiviestejä ja vastasin huvikseen uudelleen Saunalahden lähettämään viestiin että soittaa mulle.

No soittihan ne ja tarjosi Tarkka 100M 8.90€/kk 12kk. No kelpasi mulle.
Eli kannattaa olla yhteydessä uudelleen jos ei eka tarjous miellytä.

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1836
Puhelinmalli
OP7T | Nokia 8 (työ)
ottaa nekin yhteyttä, jos kieltäydyt ekasta tarjouksesta.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Mi10
Hei,

Itselläni on Telia 50M 9,99€/kk ja puhelut erillislaskutuksella. Teillä on paljon paremmat tarjoukset. Mihin mun kannattaisi siirtyä että saisin Telialta yhtä hyvän Winback tarjouksen kuin te olette saaneet?

Miig^

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8
Mihin kannattaisi koittaa siirtää Elisan liittymä parhaimman winback-tarjouksen toivossa. Vai onko sillä enää mitään väliä minne siirtää, kun tuskin on odotettavissa enää mitään parin vuoden takaisia Moin kaltaisia tarjouksia.

Tällä hetkellä siis Elisan Huoleton liittymä 50M jonka sai silloin 9,90€/kk hintaan Moille vaihtamalla. Toki hinta nousi sen parin vuoden jälkeen 14,90€/kk mikä oli vielä itselle ihan ok-hinta. Nyt liittymä nousee 19,90€/kk mikä rupeaa olemaan itselle vähän hintava ainakin tuolla 50M netillä. Niin jos saisi taas kikkailtua vähän halvempaa hintaa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
Moto z play
Hei,

Itselläni on Telia 50M 9,99€/kk ja puhelut erillislaskutuksella. Teillä on paljon paremmat tarjoukset. Mihin mun kannattaisi siirtyä että saisin Telialta yhtä hyvän Winback tarjouksen kuin te olette saaneet?
Koita vaikka Elisan huoleton 150 M tarjousta, pitäisi näkyä kun menee Elisan sivuilla puhelinliittymät- valikkoon. Itse vaihdoin tuohon Telialta ja sain saman päivän aikana vastatarjouksen jonka sitten hyväksyinkin.

Miig^

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8
Elisa ----> Telia siirto, winback tarjous Huoleton 200M 24 kk 17,90€/kk + S-ryhmän 50€ lahjakortti.
Näköjään Elisalla on jokaiselle eri tarjous. Tänään laitoin Telialle siirron ja Elisan tarjous itselle Huoleton 200M 24kk 19,90€/kk ja 1kk ilmainen Viihde viaplay. Mistään lahjakorteista ei kukaan puhunut mitään. Ja ei kuulemma ollut parempaa tarjota.

maveric

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
139   0   0
Reaktiopisteet
5832
Puhelinmalli
iPhone 12 Pro
Näköjään Elisalla on jokaiselle eri tarjous. Tänään laitoin Telialle siirron ja Elisan tarjous itselle Huoleton 200M 24kk 19,90€/kk ja 1kk ilmainen Viihde viaplay. Mistään lahjakorteista ei kukaan puhunut mitään. Ja ei kuulemma ollut parempaa tarjota.
Se riippuu vähän mitä heille sanoo, mulle tuli Telialta ihan tekstarilla tarjous joka oli sinänsä jo kova niin eipä heille ollut paljoa mahkuja huonompaa antaa tai olisi leiripaikka vaihtunut.

Miig^

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8
Se riippuu vähän mitä heille sanoo, mulle tuli Telialta ihan tekstarilla tarjous joka oli sinänsä jo kova niin eipä heille ollut paljoa mahkuja huonompaa antaa tai olisi leiripaikka vaihtunut.
Minkälaista tarjousta Telialta tuli? Jos saa kysyä? Oma tarjous minkä sain Telian sivulta oli 200m netti ja rajattomat puhelut ja viestit tuohon 19,90€/kk.

Mutta samalla hinnalla jäin sitten Elisalle ja vanhan liittymän nopeus nousi 200M. Oli vähän tavoitteena mulla saada joko 50M liittymän hintaa alemmaksi tai nopeampi netti samalla hinnalla, kun omasta mielestä vähän likaa tuo 19,90€/kk maksaa 50M liittymästä.

Toki Elisan myyjä vähän vaikutti siltä, että ne ei halua pitää mua asiakkaana, kun aika tympeän oloiselta myyjä kuulosti.

maveric

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
139   0   0
Reaktiopisteet
5832
Puhelinmalli
iPhone 12 Pro
Minkälaista tarjousta Telialta tuli? Jos saa kysyä? Oma tarjous minkä sain Telian sivulta oli 200m netti ja rajattomat puhelut ja viestit tuohon 19,90€/kk.

Mutta samalla hinnalla jäin sitten Elisalle ja vanhan liittymän nopeus nousi 200M. Oli vähän tavoitteena mulla saada joko 50M liittymän hintaa alemmaksi tai nopeampi netti samalla hinnalla, kun omasta mielestä vähän likaa tuo 19,90€/kk maksaa 50M liittymästä.

Toki Elisan myyjä vähän vaikutti siltä, että ne ei halua pitää mua asiakkaana, kun aika tympeän oloiselta myyjä kuulosti.
Telialta tarjosi tekstarilla 150M 16,90€/kk 24kk ja 30€ kesken kortin niin siinäpä ne oli mitä kerroin kun soittivat winback tarjousta Elisalta. Ei edes muuta yrittänyt tarjota. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

Miig^

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8
Telialta tarjosi tekstarilla 150M 16,90€/kk 24kk ja 30€ kesken kortin niin siinäpä ne oli mitä kerroin kun soittivat winback tarjousta Elisalta. Ei edes muuta yrittänyt tarjota. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.
Pitää yrittää jossain kohtaa kokeilla kalastella uutta tarjousta. Jos vaikka keväällä sattuisi olemaan jotain parempia tarjouksia.

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1836
Puhelinmalli
OP7T | Nokia 8 (työ)
ei sitä ensimmäistä win-back -tarjousta tarvitse hyväksyä. Kieltäydy ja odota. Jos uutta ei tule, ole itse aktiivinen.

Tämän tein edellisellä kerralla ja nyt viime kerralla sain heti ok-tarjouksen. Taitaa CRM-järjestelmä olla käytössä.

maveric

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
139   0   0
Reaktiopisteet
5832
Puhelinmalli
iPhone 12 Pro
ei sitä ensimmäistä win-back -tarjousta tarvitse hyväksyä. Kieltäydy ja odota. Jos uutta ei tule, ole itse aktiivinen.

Tämän tein edellisellä kerralla ja nyt viime kerralla sain heti ok-tarjouksen. Taitaa CRM-järjestelmä olla käytössä.
Minä vastasin ekaan viestiin et soittavat niin eipä tuolla ollut väliä.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
iPhone 8
Onko Elisan paras Winback ollut Telialle siirrossa viime aikoina Huoleton 200M 24kk 17,90 €/kk? Nyt siirto itsellä menossa ja tuli kyseinen tarjous.

villeveikko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
39   0   0
Reaktiopisteet
16
Puhelinmalli
vaihtelee mut yleensä samsunki
Tänään tein puhelimessa dnaan kanssa puhelinliitymistä (4 kpl) sopimuksen. Kaikki liittymät 150m/rajaton 21.90e/kk. Olen siis ollut aikaisemminkin dnan asiakas. Mutta liittymät ovat eriaikaan otettuja ja hinnat ovat oleet erilaisia. Nyt kaikki päivitettiin samaan pakettiin, ja tietysti 12kk määräajaksi. Nyt kun on se 14 päivän kokeilu aika niin voinko sanoa kaikki liittymät irti. Ja siirtyä paremmalle operaattorille, ilman että maksan dnalle vuoden liittymälaskut? Onko kellään kokemusta

Top Bottom