1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Operaattorien palvelutaso ärsyttää

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja djj, 4/11/03.

  1. djj Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    16/1/03
    Viestit:
    2742
    Tykkäykset:
    0
    Iltalehdestä:

     
  2. Rape

    Liittynyt:
    3/10/02
    Viestit:
    18
    Tykkäykset:
    0
    Ja lukekaas vielä tämä:

    "Sonera lupasi liikoja

    Soitimme kolmen operaattorin palvelunumeroihin ja mittasimme jonotusaikoja. Soneraa lukuunottamatta palvelut toimivat, kuten operaattorien kertoman perusteella sopi odottaakin. DNA selvisi kolmesta testatusta parhaiten ja vastasi joka soitolla melkein heti

    Elisan tekninen tuki oli juuri niin toivoton kuin operaattorin edustaja tunnustikin. Yritimme neljä kertaa, mutta emme päässeet läpi kertaakaan. Odotimme kerran kahdeksan minuuttia, kerran 15 ja kaksi kertaa 20 minuuttia.

    Sonera poikkesi linjasta. Luvattu muutaman minuutin vastausaika ei pitänyt alkuunkaan. Valitsimme teknisen tukinumeron valikon tarjoamista vaihtoehdoista laajakaistaongelmat ja pääsimme läpi vasta runsaan 10 minuutin jonotuksen jälkeen. Toisella yrityksellä valitsimme yleisen palvelunumeron valikoista laajakaistan ja odotimme 15 minuuttia ennen kuin suljimme puhelimen saamatta vastausta.

    Muihin Soneran valikoihin soittamalla saimme vastauksen usein heti, mutta ainakin alle puolessatoista minuutissa."
     
  3. puh Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    3685
    Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Mihin numeroihin noi ovat soittaneet, onko kyseessä ollut aina netti/laajakaistaaspa vai matkapuhelinpalvelut?
     
  4. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    * Internetpalveluntarjoaja, Radiolinja on Elisan matkapuhelinpalveluita tarjoava operaattori.
    Eli laajakaistassa edelleen. Toisaalta ovelaa ja ehkä omalta osaltaan jopa skandaalinhakuista uutisointia, sillä jokainenhan varmasti tuntee mm. sähköpostiongelmat viime ajoilta. On selvää, että tekniseen tukeen on tällaisessa tilanteessa "normaalista poikkeava" jonotusaika. On varmaan ollut toimittajallakin tiedossa, koska on osannut valita jokaisella operaattorilla nimenomaan laajakaista-puolen.
     
  5. paul_a Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    8/8/03
    Viestit:
    1310
    Tykkäykset:
    0
    Soneran web-puolen yritysasiakaspalvelussa on ollut "normaalista poikkeava" tilanne parin viimeisen vuoden aikana - yleensä jonotusaika oli noin 20-30 min ja kun vihdoinkin pääsi läpi niin tyypit oli täysin pihalla koko hommasta. Sähköpostissa tuli ihan himmeitä vastauksia ja tehtiin palveluviittauksia ristin rastiin eikä ykskään niistä toteutunut. Ei varmaan tarvi kertoa miten päättyi, onneks on muita palveluntarjoajia.

    Tässä on yhden tyypin kokemukset soneran web-puolen ASPasta: http://www.ohjelmatiedot.com/sonera.html

    Mutta mainittakoon vielä että Soneran ADSL yhteys toimii aivan loistavasti.
     
  6. Ike

    Liittynyt:
    23/7/03
    Viestit:
    32
    Tykkäykset:
    0
  7. Thorgen

    Liittynyt:
    30/10/03
    Viestit:
    100
    Tykkäykset:
    0
    3 ja 7 viikkoa. Eikö ole jo sama jättää vastaamatta koko mailiin? :)
     
  8. SYS 49152 Vieras

    Mut eikös ne oo jo skarpannut? Et lukenut sitä pikkutekstii siellä sivun alalaidas?
     
  9. Thorgen

    Liittynyt:
    30/10/03
    Viestit:
    100
    Tykkäykset:
    0
    Toki, mutta hupaisaa se silti oli. :)
     
  10. SYS 49152 Vieras

    Niinpä, toisaalta asiakkaan kannalta kurjaa kun joutuu oottaan.
     
  11. puh Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    3685
    Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Niin ainakin väittävät, saisivat testata uudelleen(eri osoitteella tietysti).
    Jos jokin yritys vastaisi kyselyyni vasta muutaman viikon viiveellä, pitäisin sitä jo melkein loukkauksena, parempi olla sitten vastaamatta ja laittaa vaikka automaattivastaus etteivät pysty tällä hetkellä vastaamaan kysymykseen.
     
  12. Masteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    2/8/03
    Viestit:
    4574
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Noita "pistokokeita" pitäisi tehdä useampi otos, jotta saisi todellisen kuvan palvelutasosta. Eka kerralla joku voi olla todella hidas, kun taas kolmannella esim. kolmannella kerralla tämä hidas voikin olla nopea ja päin vastoin Nopea hidas...Tämä mielipiteeni näistä jutuista...
    Eri päivinä ja eri kellon aikoihin.
     
  13. Omppa

    Liittynyt:
    20/11/03
    Viestit:
    12
    Tykkäykset:
    0
    Ei se ole vain operaattorit joilla on jonoja puhelin tuessa. Samanlaisia jonoja on esim pankeissa, vakuutusyhtiöissä, Legon puhelintuessa :) ja varsinkin kaikissa tietokoneisiin liittyvissä tukinumeroissa.

    Noissa vähänkään tietokoneisiin liittyvissä numeroissa jengi tekee jonoja vaatimalla kaikenmaailman tulostinasennus tukea kun soittavat johonkin ihan eri tukeen.

    T:Jore
     

Jaa tämä viestiketju