1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Operaattori logon poisto mallia CX65

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja snage, 1/10/04.

1. snage

Tykkäykset:
    0
    Päteekö CX65 sama logon poisto ohje kuin esim M55......Ja tässä tarkoitan sitä että pystyykö sen tekemään sieltä puhelimen omista asetuksista.. ei silleen että tilaa joku tyhjä logo tai poista puhelimen asetuksista siitä logo kohdasta raksi...

Vaa toimiiko myös tällä tavalla se operaattori logon poisto niin CX65?

-Asetukset--->Verkko--->Ensisijainen verkko--->Lista--->Muuta (nyt olet valikossa, jossa suunnilleen kaikki planeetan verkot ovat listattuna. Etsi omasi kelaamalla ylös/alaspäin ja paina)--->Info (esiin tulee ikkuna, jossa on operaattorin nimi, maatunnus-ja operaattoritunnus CC=country code, NC=network code. Ota tiedot ylös ja paina OK. Palaa ylös/alas nuolella, tai edellisen valikon kautta peruuttamalla takaisin listan alkuun ja paina kaksi kertaa ylöspäin ja valitse)--->Toinen verkko (Tänne syötetään maatunnus ja operaattoritunnus ja sen jälkeen saa nimen poistettua. Muista kuitenkin laittaa nimeksi yksi tyhjä välilyönti, muuten vanha nimi jää voimaan!!!).

Eräs jo viisasteli että kokeilemalla mutta tarkennetaan että minulla ei ole vielä sitä puhelinta ja halusin vaan siihen vastauksen jos jollakin on kokemusta muilla kuin juha k:lla

Ja täytyy sanoa että kyllä olen ensin aina pyrkinyt itse etsiä tietoa aiheesta mutta ei luulisi kellään olevan sitä vastaan jos jättää jostain asiasta tyhmänkin kysymyksen se voi olla kuitenkin kyseiselle maalikolle arvokasta tietoa...

Ylläpitäjille voisi vihjaista että voisi perustaa sellasen osaston missä maallikot ja aloittelevat voisivat kysyä kuinka tyhmää vaan ja ettei siellä sitten ketään herjattaisi..

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ei vissiin tullut mieleen, et kokeilemallahan se selviää..

Transparent-giffi on ratkaisu, joka toimii varmaan kaikissa luureissa..

3. snage

Tykkäykset:
    0
    kommentti

Sääli kun on tälläisi foorumia perustettu ja jos joku asioista ei niin hyvin perillä oleva yrittää kysellä jotain niin tulee sit joku viisas aina antamaan arvokasta palautettaan niin menee maku koko jutusta..

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mitä sulla on mua vastaan? Katohan nyt tarkemmin tota mun edellistä viestiä. Mähän annoin siihen ihan asiallisesti vastauksen, et toi läpinäkyvä kuva toimii todennäköisesti kaikissa luureissa. Ja toi mun ehdotus, et voisit vaikka kokeilla, on kirjoitettu ennen kuin oot muokkaillu tuota viestiäs.

Sun alkuperäinen viesti kuului näin: "Toimiiko CX65:ssa sama logon poisto-ohje kuin M55:ssä?"

Joten silloin luonnollinen vastaus on, et kokeile! Mistään ei selvinny et sulla ei olisi CX65:a, päin vastoin; viestistä voi olettaa et sulla on se.

Ja mä en oo tos mitään viisastellu, joten sun on turha aukoa.

Ehdotankin ylläpidolle, et snagelle annetaan hieman porttikieltoa sopimattomasta käytöksestä foorumilla.

5. snage

Tykkäykset:
    0
    logon poisto

no niin luuri on nyt hanskassa ja se operaattori logon poisto onnistuu tuolla minun ohjeella tai ei se minun keksintö ole vaan täältä foorumilta napattu..... eli ei tarvitse tilata tyhjää logoa vaan sen saa omista puhelimen asetuksista pois

Käsittääkseni sama ohje pätee useimpaan siemens malliin..
    korjatkaa jos olen väärässä...

Sitten vielä asiaa softasta.. Mulle mikä puhelin tuli niin oli sw 12 ja siihen on jo olemassa sw 16 joten se meni ensimmäisenä ajoon..

Olen kuullut että kun tuon kuustoistasen tökkää luuriin.. niin toimii 3d pelit

6. snage

Tykkäykset:
    0
    sw16

joo nyt on ajettu sw16 ja johan näyttää hyvältä tuo 3D rally eikun kaikki vaan päivittämään CX65...

Jaa tämä viestiketju