1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Operaattoreita onko täällä heitä?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja t65, 20/11/02.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. t65

Tykkäykset:
    13
    Kuinkahan paljon operaattoreiden työntekijöitä täällä on käyttäjinä/lukijoina? (ei siis jäljeenmyyjiä)
    Mitä mieltä ovat/olette keskusteluista joissa operaatorit saavat välillä kunnon ryöpytystä osakseen, ongelmista puhetaan niiden oikeilla nimillä ja välillä kehutaan ja kiitellään
    Toisaalta luulisi että tästä forumista olisi "hyötyäkin" firmoille kun osa ongelmista yms.. tulee luettavaksi todella nopeasti joskus varmaan nopeammin kuin asiakaspalvelun tietoon.

edit:nimetty uudelleen

2. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toivottavasti täällä edes jokunen operaattorin työlistassa oleva olisi mukana! On meinaan niin paljon tullut hyviä ajatuksia ja ideoita, että luulisi monenkin olevan kiinnostunut käyttäjäkunnastaan. Ja etenkin jos malttaavat olla "spämmäämättä" oman firmansa puolesta.

3. zx-12r

Tykkäykset:
    0
    Itse olen erään operaattorin palveluksessa ja kyllä tulee silloin tällöin luettua tätäkin foorumia. Moneen viestiin on kyllä mieli tehnyt vastata, mutta salassapitovelvollisuus on senverran iso, että parempi on olla hiljaa, kuin katua sanomisiaan.

4. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Äh, rohkeasti vain!

5. Meitsi

Tykkäykset:
    0
    Itsekkin työskentelen yhdelle operaattorille, tosin luen vaan viestejä enkä viitsi ottaa kantaa, ettei tule sanomista... tää on tätä

6. Otus

Tykkäykset:
    0
    No eipä ole paljon viestejä kertynytkään ;)

7. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Se on niin kuin Nokialla. Oli monta kertaa puhetta entises http://www.my-communicator.com ja nykyises http://www.my-symbian.com että miksei Nokian työntekijät vastaile vaikka niitä on siellä (IP-osoite). Yks sitten uskalti vastata yhden ainoan kerran että he eivät saa puhua yrityksen puolesta yhtään mitään, siksi he eivät voi vastailla. Mahtaa operaattoreillakin olla samanlainen tilanne...

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kaikilla tietämilläni suurilla yrityksillä ovat sitten millä alalla tahansa sama periaate - tiedotus osasto hoitaa tiedottamisen - eikä siitä mitään tulis jos kuka tahansa rivimies alkaa kommentoimaan.

9. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Näin on...

10. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toivottavasti jotain ideoita on herännyt operaattoreiden palveluksessa oleville näistäkin keskusteluista mitä tällä foorumilla on ollut. Meinaan kun paljon on ollut mukinaa ja kehitysideoita, joita kukaan ei varmasti lähde erikseen postailemaan operaattoreiden taholle...

11. zx-12r

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän näistä keskusteluista palautetta/parannusehdotuksia saa yllinkyllin, joten jatkakaa vain nurinaa ja kiitoksien antamista. Yleensäkkin kannattaa antaa operaattoreille palautetta oli se hyvää tai huonoa, sillä vain siten saadaan palvelua paremmaksi kuluttajille päin.

12. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Yksi mikä on varmaa, niin joku Telialainen lukee/on lukenut foorumia.

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Radiolinja seuraa tätä foorumia varmuudella.

Luokseni tuli äsken radiolinjan edustaja, joka piti minulle henkilökohtaisen puhuttelun. Olen kuulemma antanut foorumille sellaista tietoa, jota ei olisi saanut antaa. Heidän mielestään se, että olen kertonut täällä esim. päivää ennen uudesta liittymätyypistä ei ole luvallista. En ole käyttänyt suoraa lainailua radiolinjan kauppiassivustosta, vaan olen ainoastaan kertonut asiakkaalle tärkeän sisällön. Jos tämä on yhtiötä kohtaan jollain lailla turmiollista, olen asiasta hyvin pahoillani. Tätä foorumia seuraa kännykkäkansan eliitti ja varmasti käyttäjät haluavat tietää asioista ensimmäisenä ja mielestäni se on vain hyvää markkinointia radiolinjaa kohtaan. Tästä lähtien en kerro tällä palstalla mitään uutta tietoa ooperaattoreihin liitttyen.

Minulle tuli tilanteesta jotenkin erittäin paha mieli ja olisin toivonut, että asia olisi voitu hoitaa muulla tavalla kuin puhuttelulla myymälässä asiakkaiden nähden. Tilanne ei varmasti ainakaan paranna radiolinjan liittymämyyntiäni ja anna motivaatiota pyrkiä vielä parempaan.

Ketjumme myy pääsääntöisesti Soneran liittymiä ja henkilökohtaisesti kuitenkin pidän myös radiolinjan liittymämyyntiä tärkeänä. Mielestäni asiakkaalle on tärkeää antaa vaihtoehtoja ja kertoa ensimmäisenä uusista palveluista, tästä lähtien en uskalla sitä tehdä.

Mikäli teillä on vielä jotain epäselvyyttä asiasta tai tulevaisuudessa haluatte olla yhteydessä, voitte käyttää suoraan yhteystietojani, puhelinkeskutelu tai sähköpostiviesti on korrektimpi tapa kommunikoida. Mikäli haluatte, että foorumilta poistetaan joitain omia kirjoittamiani viestejä, se on myös mahdollista. Vastaan toiminnastani myös tarvittaessa omalle johdollemme. Olen ilmoittanut tapahtuneesta myös esimiehelleni.

Olen pahoillani, että olen toiminut väärin ja se ei tule toistumaan.

Ystävällisin terveisin:

xxxx

14. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Luulisi Radiolinjalaisten olevan tyytväisiä siihen, että heidänkin tarjoamistaan vaihtoehdoista täälläkin puhutaan. Enemmän luulisin harmittavan sen, että huolimatta kaikista hyvistä tarjouksista ja ponnistuksista alan aktiiviset seuraajat eivät vain jaksa kiinnostua.

Teidän asiaanne Petrikin täällä vain edisti, lähettäisitte edes hienon takin kiitokseksi eikä haukkuja.

15. MasaT

Tykkäykset:
    0
    Onpa RL:lla pipo tiukalla, puhuikohan kaveri omaa mielipidettään firman virallisena kantana... Saimme toki lukea uudesta pre-paidista jopa puoli viikkoa ennen julkistusta, mutta mitä sitten. Jos kauppias pääsee ko. tietoon käsiksi niin kyllä toisten operaattoreiden vakoojatkin pääsee, tavallinen kuluttaja ei ja kukas sen operaattorin elättääkään.

16. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Kaikkien operaattoreiden henkilökuntaa seuraa varmasti tätä foorumia, kukapa ei haluaisi oman alan uutisia seurata.

Jos haluat keskustella RL:n edustajan kanssa niin miksi et soita RL:lle, aika outoa pyytää nettifoorumin kautta yhteydenottoa, eiköhän kauppiaspalvelun kautta selviä kuka on paikalla käynyt.

En tiedä minkalaisiin tietoihin kauppiaat pääsevät mutta pitäisi olla selvää että niistä ei kuulu huudella julkisesti, sitä vartenhan ne ovat juuri rajattu vain tietylle käyttäjäryhmälle että myyjät saavat valmistautua tulevaan julkistukseen ja kampanjaan.

17. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Äkkiseltään vaikuttaa tuo RL:n edustajan toiminta aika kummalliselta.. Tämähän on mitä parhain markkinakanava, vaikka nuo viestit ei tule markkinointimielessä, vaan pikemminkin informaatiota antavana. Kyllä minä mielummin näen täältä ne uudet liittymätyypit ja kaikenkarvaiset tarjoukset, kun täällä tulee kuitenkin miltei päivittäin käytyä. Ei huvita erikseen alkaa lehtiä selailemaan saadakseen tietoa, puhumattakaan kauppaan ryntäämisestä ja siellä utelemisesta.

Veikkaisin melkein, että aika paljon on tuon edustajan oma mielipide ollut päällä, mutta on saattanut olla tietenkin osa ihan "virallistakin".. Tavallaan liittymämyyjätkin on kai operaattorin alla...?

Loppukiteytyksenä sanon, että pidän tuollaista toimintaa typeränä jo ihan markkinoinnin ja infon jakamisen takia, mitä tuon edustajan taholta on tapahtunut.

18. agent

Tykkäykset:
    0
    Radiolinjan reagointi tietovuotoihin

Voi olla, että sopimusneuvotteluissa tullaan käymään läpi tuota edellämainittuakin asiaa. Olen kuullut jotakin siitä. Radiolinja ei puutu asioihin hetken mielijohteesta. Edustajakin on toiminut käskystä. Tuo viesti ei asioita ainakaan parempaan suuntaan vie...

19. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kyseessä oli anteeksipyyntöni radiolinjalle, tuskin pahentaakaan asiaa. Koska minulle tultiin ilmoittamaan asiasta julkisesti, lähetän myös anteeksipyyntöni julkisesti. Ei ole nyt aikaa selvittää kehen voisin kääntyä.

Halauan myös huomauttaa, että täällä esittämäni kommentit eivät ole yhtiöni mielipiteitä vaan kirjoitan tänne yksityishenkilönä ja minulla on oikeus milipiteisiini.

20. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Petrille pointsit fiksusta vastauksesta Rällän hivenen kummalliseen reagointitapaan.. ehkä Radiolinjaa vaan yksikertaisesti ja ilman mitään sen kummempia järjellisiä perusteita v***ttaa, että kaikille tieto uusista kampanjoista ei tulekaan ensimmäisenä heidän ilmoituksistaan. :)

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju