1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Operaattoreiden kilpailutus

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Stabilos, 7/6/10.

1. Stabilos

Tykkäykset:
    0
    Vaihdoin operaattoria Elisa dna ja pian tuli Elisalta viesti, jossa lupasivat paremman tarjouksen kuin kilpailijalla. Onko joku näin saanut oikeasti paremman tarjouksen? Epäilen, että Elisa ei aivan heti taivu dna:n 384kbit/s matkanetin hintaan 2.95e/kk. Paljonko näissä on kokemusten mukaan ollut etua asiakkaalle kun epätoivoisesti yrittävät saada vanhaa asiakasta palaamaan? Ohan se jännää, että vanhaa asiakasta muistetaan vasta tämän lähdettyä, siihen asti maksaa kaikesta enemmän kuin uusi asiakas.

2. Kiju

Kiju Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    26
    Minä pyydän kirjallisena sähköpostiin tarjoukset ja en luota ollenkaan puhelimessa annettuihin.

3. Kibber

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Legend
    Mulla on ainakin ihan tuoreita kokemuksia kilpailutuksen eduista. Liittymä oli vaihtumassa Saunalahdelta TeleFinlandiin, mutta muutama päivä ennen vaihdosta tuli Saunalahdelta tarjous. Ei siinä nyt vallattomia etuja tarjottu, mutta ihan ok kuitenkin. Vielä kun sai puhelimen päiviteltyä samalla Saunalahden HTC-tarjouksella, niin asia järjestyi kaikkiaan ihan hyvin.

Se on kyllä hieman erikoista ettei niitä asiakkaita, joilla on määräaikainen sopimus päättymässä, kontaktoida aiemmin. Ei se kai nyt niin iso vaiva olisi ottaa se parin minuutin puhelu ja kysellä että mitä tehdään liittymän kanssa. Asiakassuhdettahan tuo automaatisesti lujittaisi ja varmaan entistä harvempi edes miettisi muita vaihtoehtoja.

Oletko yleensä saanut sähköpostiin nämä tiedot? Mä olen ollut ymmärryksessä että noihin on suht tarkat rajoitukset millä tavoin tarjouksista ilmoitellaan. Ainakin niissä tapauksissa kun tarjoukset ovat edes jollain tavalla henkilökohtaisia.

4. Kiju

Kiju Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    26
  5. MEW3

Tykkäykset:
    0
    Parempia tarjouksia on saatu, kilpailijan 50 min/kk puheaikatarjoukseen on vastattu 10€/kk tarjouksella puolin ja toisin... Ja ainakin Saunalahti antaa ton 384-netin samaan hintaan kun dna, jos asiakkaalla on ollu vastaava datapaketti jo piitkään. Ja ei, en tiedä mitään Saunalahden linjauksista asiassa, tiedän vaan yhden Saunan asiakkaan joka tarttu ensin dnan tarjoukseen johon Saunalahti vastasi omallaan... Ja ethän sä oikeastaan ole palaava asiakas jos siirtoa ei ole vielä tapahtunu...

Jaa tämä viestiketju