1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Operaattoreiden edustusto?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja nhk_, 30/4/03.

1. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Piti ihan perustaa oma topikkinsa, koska minä näen tämän Saunalahti-tapauksen eräänlaisena murroksena...

Eli, soisin varsin ja hyvinkin kernaasti, että foorumilla olisivat esillä myös operaattoreiden edustajat. Ihan muutenkin kuin pelkästään negatiivisissa asioissa, kuten tämä Saunalahti-purnaus on nyt ollut.

Varmasti aika moni joka on töissä palveluntarjoaja-puolella on myös täällä roikkumassa "piilokäyttäjänä" joka ei kirjoita mitään vaan lukee silloin tällöin, että mitä kuuluu kansalle. Eikö olisi ihan mukava jos saisi niin negatiivisen kuin myös positiivisen palautteen käyttäjäkunnalta, joka ainakin minun käsityksen mukaan tietää paljon ja eri asioista.

Yhdelle ihmiselle tietenkin tällainen foorumi on mahdoton vastauskanavana, mutta kuitenkin.. Olen satavarma aiheesta, että täällä kuitenkin tätä porukkaa on, joten miksi ei. Ei teidän tarvitse antaa mitään ehdotonta totuutta jokaiseen aiheeseen, laittakaa vaikka allekirjoitukseen "olen nn palveluksessa, mielipiteet ovat omiani" -ettehän te silloin edusta firman virallista kantaa, vaan voitte luonnollisesti vetää hieman kotiinpäin ja kertoa siitä miten itsellenne on tämä sanottu tai mitä itse ajattelette asiasta.

Ah, tuli taas vuodatettua, mutta toivottavasti jotain ajatusta herättäen. Itse olen jo wappusimassa, joten... ;)

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Hattua nostan,että Saunalahden plehti tuli esiin,mutta en kuitenkaan suosittele muitten operaattoreiden edustajien esiin marssiin.Aina ovat foorumilaiset itkemässä sitten niille,kun aspassa ollaan tympeitä tyyliin.Suotakoon anonyymiys heille,elleivät itse välttämättä halua kertoa henkilöllisyyttään.Yhteystiedothan yleensä näiden henkilöiden osalta löytyy operaattoreiden omilta kotisivuilta.

3. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse asiassa juuri tuon takia minä sen ymmärrän, että miksi operaattoritaholta ollaan piilossa. Mutta olisi se kuitenkin monessa suhteessa hyväksi. Kertoisivat edes kertakäyttötunnuksin, että ketkä kaikki täällä on seuraamassa -siitä ei ole liikaa edes foorumille häiriötä, kun näitä "inaktive"-usereita on jo muutenkin useita...

4. krisu

Tykkäykset:
    0
    Voisin kyllä ehdottaa faijalle mutta tuskinpa se joutaa.

5. mobiilisti Vieras

Tässä on asian ydin. Vie tuhottomasti aikaa vastailla kaikenmaailman foorumeilla ja nyysseissä marginaaliryhmien ainaisiin kitinöihin. Turhaa hommaa.

6. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Henkilökohtaisesti olen täysin eri mieltä. Asiakaspalaute on aina tervetullutta. Keskusteluryhmät ovat mielestäni hyvä asia ja osallistun enemmän kuin mielelläni keskusteluryhmien toimintaan vastaamalla omia liittymiämme koskeviin kysymyksiin.

Ja eikä se vie edes paljon aikaa - muutama minuutti päivässä riittää varsin hyvin.

T: Panu.

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Suressa osassa suurista firmoista on varsin selkeä tiedotus politiikka, tiedottajat/johtajat tiedottavat julkisesti, ja muut eivät saa antaa mitään julkisia kommentteja, ei edes asiakaspalvelut. Toiminta tapa on varsin ymmärrettävä.

8. tuutinen

Tykkäykset:
    0
    Olisihan tuo ehkä ihan hyvä idea, mutta tavallaanhan se siirtää sitten asiakaspalvelun tänne. =) Ja onneksi täällä on meitä jälleenmyyjiä kuitenkin vastailemassa edes joihinkin kysymyksiin. Kaikesta emme tietenkään mekään ole selvillä, aina kun ei saa selvää suomenkielistä vastausta itsekään 'tuolta ylhäältä'.

Jaa tämä viestiketju