1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Opera/WAP/SE selain

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Anatomi, 13/7/06.

1. Anatomi

Tykkäykset:
    0
    Moi.
    Pihalla kun olen, niin voisiko jokuu selventää K800i + Saunalahti-liittymän omistajalle: 1. Mihin Operan Minin saa laitettua niin, että se olisi kätevästi käytettävissä? Ei varmaankaan saa siirrettyä sen "internet" - valikon alle? (tällä hetkellä on sovelluksissa). 2. SE selain menee esim. Applen sivulle Googlen kautta, mutta jos kirjoittaa www.apple.com, ei sivua löydy. Opera puolestaan löytää sivun osoitteellakin. Sekoilenko, vai eikö SE selain toimi? 3. Internet - valikon syövereissä löytyy wap-saunalahti - valikko; wap - selailu lienee "internettiä halvempaa (?) ja näin ollen hesari kannattanee lukea sieltä (saunawapissa ilmainen)? Milloin kannattaa käyttää WAP:pia, milloin Operaa(/oikeaa internettiä)? Ovatko sivuosoitteet samoja, vai pitääkö esim. pankilla olla erikseen internet-osoite ja wap - osoite? Ilmeisesti, mutta mistä tietää, kenellä on wap - osoite? Ei mistään? Voiko Wappia "googlata"?

Muuten voin todeta, että K800i on hieno puhelin, johon olen erittäin tyytyväinen. Kamera on hämmästyttävän hyvä, aina ladattuna ja aina mukana ja biisejen kuuntelussa sama homma, bonuksena (iPodiin verrattuna) vielä se, että kuulee, jos puhelin soi.

2. h4nkki

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    samsung omnia pro, elisa
    Joo...
    Wappailu on periaatteessa internettiä halvempi siltä osin kuin sivut yleensä vappia tukevat.. Itse käytän pelkästään operaa ja datasiirtokulut on ollu tähän asti muutaman euron /KK. Opera "pienentää" sivun avatessaan sitä jolloin ladattavaa materiaalia on vähän. Tästä johtuen opera on myös todella nopea.

Jaa tämä viestiketju