1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Opera Mini

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja kalmisto, 20/10/05.

1. kalmisto

Tykkäykset:
    0
    http://mini.opera.com

Itse kokeilin tuota juuri Siemens S65:llä, mutta en pääse selailemaan sivuja kun jo lykkää virhettä. Näyttää muuten kyllä varsin lupaavalta ohjelmalta. Tämähän nyt on tietysti vasta beta-vaiheessa.

Ohjelma on helpointa asentaa kun menee puhelimen selaimella tuohon osoitteeseen.

Tällä hetkellä minulla siis kuitenkin tyssää virheilmoitukseen:"A communication error has occurred (3). Your browsing experience might be limited."

limited tosiaan :)

lisää edittiä:
    Nyt pääsen lukemaan muutamia sivuja. Webmailin lukeminen ainakin luonnistuu. jee.

2. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Asensin juuri omaan M55:een ja hyvin toimii. En tosin saanut sitä ladattua suoraan puhelimen kautta, mutta imaisin sen ensin koneelle ja siirsin kaapelilla puhelimeen.

Alkuun lykkäsi samaa virheilmoitusta kuin kalmistolla, mutta data-asetuksia räpeltämällä pääsin siitä eroon. On ehkä noin miljoona kertaa hyödyllisempi kuin puhelimen oma wap-selain. Joitakin sivuja ladatessa se tosin valittaa, että puhelimessa ei ole tarpeeksi muistia, mutta se nyt ei ole ihme kun kyseessä on pari vuotta vanha kapula.

3. ak72

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S III

Kerrotko mistä latasit koneelle tuon? Itse en ainakaan löytänyt sitä Operan nettisaitilta.

4. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
  5. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 735, Lumia 1520
    En saa toimimaan M75:llä. Yrittää kovasti avata linkkejä, mutta mitään ei tapahdu. Selain on auki, mutta ei yhdistä.
    Onko antaa vihjeitä.

6. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    ^ Onko Operalle annettu lupa käyttää gprs-yhteyttä? En tiedä miten on M75:ssä mutta ainakin mun M55:ssä se kysyy, sallitaanko yhteyden muodostaminen, kun koittaa jotain sivua hakea ekan kerran.

Kannattaa myös lukea tämä sivu.

7. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Kaikki tapahtuu, kyselee luvat yms, mutta ei etene haussa vaan jää käsittelemään. Tämä ohjeen internetprofiili ihmetyttää. Eikö puhelin sitä hae itse. Sähköposti näkyy ainakin sillä toimivan.

8. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    nythän tämä toimii. m75:llä kirjoitan.

9. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Tuon ylläolevan tosiaan kännyllä kirjoitin. Kokeilin eri asetuksia ja kun vaihdoin asetukset/tiedonsiirto/HTTP-profiilin internetiksi, niin alkoi toimia saman tien. Lievä bittisyöppö tämä selain on, mutta wappi toimii rinnalla ihan hyvin, joten voin valita selaimen tarpeen mukaan.

M75:n käyttöarvo nousi nyt kyllä uudelle tasolle!
    Kaikki sivut mitä eilen selasin toimivat hyvin, joten eiköhän asetukset menneet kohdalleen. Ilmeisesti on sama lataako piuhalla vai wapilla. Itse päädyin wapilla imaistuun ja poistin piuhalla ladatun.
    Lyhyen käyttökokemuksen perusteella suosittelen Opera minin kokeilua.

10. Puukala

Tykkäykset:
    0
    Nyt tuli itekkin haettua tuo kun saunalahti vaihto GPRS-hinnaston silleen et ihan sama paljon GPRS:ssää käyttää niin tulee 0,29€/vrk (jos ei käytä ollenkaan niin ei tuu laskuakaan siltä vuorokaudelta). Täytyy sanoa että ihan näppärä sovellus. Hyvä kun tuo skaalaa noi kuvat sopivaksi näytölle niin ei lopu puhelimesta muisti kesken, ennen kun surffaili tolla perusselaimella niin tuli usein muisti ei riitä varoitus tai jtn. Nyt pystyy hyvin surffaamaan netissä.

ps. Nykyään sen saa ladattua operan omilta sivuilta koneelle, mistä sitten puhelimeen.

Jaa tämä viestiketju