1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

opera 8 browser

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Gazoobill, 21/9/05.

1. Gazoobill

Gazoobill

Tykkäykset:
    0
    mulla on puhelimes opera 8 selain ja luurina nokian 6680 onko kellään samaa ongelmaa että herjaa kokoajan muisti täynnä" ei auta vaik kuinka yrittäis tyhjentää välimuistia jne.. Oisko apuja kelläs kertoa?

2. nujumi

nujumi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820, E71, 9300
    Tuo muisti täynnä herja saattaa johtu siitä, että sinulla on monta ohjelmaa samaan aikaan päällä eli "käyttömusiti" meinaa loppua.

3. Gazoobill

Gazoobill

Tykkäykset:
    0
    ..itteasias olen kyllä kokeillu sitäkin ja ja sulkenu kaikki mahku sovellutukset pois päältä ja muistiakin kyl pitäis piisata puhis uusin päivitys softa jne.. Ja luin operan s60forumist että samaa vikaa ollu muillakin..mut en sit keinoja vian korjaamiseksi kyl osannu suomentaa.. =/ ois nasta saada tohon jotain tolkkua operan tuesta ei ainakaan ole mitään 2vko vastattu kun meilasin sinnepäin..

4. Tero Viitanen

Tykkäykset:
    0
    Mulla on 6630:ssa Opera 6.2 ja huvikseni kokeilin tota 8-versiota. Vaikkakin uus versio oli nopeampi, niin kyllä se sivun asettelu oli mun mielestä paljon huonompi kuin tossa vanhassa versiossa. Lisäksi en tykännyt uuden version tavasta siirtyä linkistä toiseen kun scrollaa pystysuunnassa, mutta sivusuunnassa ei enää hypitä näyttöjä kuin esim. Mini-Operassa. Paremman käytettävyyden (hesari ja foorumi ilman kuvia) takia palasin 6.2 versioon ja kärsin nahoissani sen nopeuseron, jonka uusi versio olisi mahdollistanut.

Jaa tämä viestiketju