OP6:lle seuraaja

HighFlyer

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9
Puhelinmalli
OP6
OP6 on palvellut kolmisen vuotta loistavasti, mutta viime aikoina akunkesto on alkanut selvästi heikkenemään ja latausliittimessäkin tuntuisi jotain vikaa olevan. Johdon pitää olla tarkasti aseteltu, että alkaa lataamaan ja ei pysy kovinkaan hyvin kiinni liittimessä. Tämän vuoksi onkin ollut aika vaihteeksi alkaa katselemaan uutta luuria.

OP6 on ollut kyllä loistava puhelin. Käyttö on ollut sujuvaa ja kaikki on toiminut nykimättä. Samaa odottaisin myös seuraajalta. 8T ja 9-sarjalaisia (vaikka niissä hinta jonkin verran yli oman kipurajan meneekin) olen katsellut ja ominaisuuksiltaan todennut hyviksi vehkeiksi, mutta tuntuu nykyään olevan jokaisella valmistajalla niin paljon hintalaatusuhteeltaan hyviä vaihtoehtoja, että lähdin sitten täältä vielä kyselemään.

- Hintahaitarin yläraja kulkee jossain 500-600€
- Amoled-näyttö, mielellään n. 6,5"
- Puhtaasta Androidista plussaa (mitä vähemmän valmistajan omaa kilkettä, sen parempi)
- Pikalataus
- Päivitystuki vähintään sen 3 vuotta

Esittäkääs noilla spekseillä päteviä vaihtoehtoja OP:lle.

Viimeksi muokattu:

lateralus

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Täällä aika sama meininki. Tosin lataus toimii suht hyvin. Itse ollut myös oikein tyytyväinen OP6 toimintaan. Itse olen miettinyt OP9 tai Samsung S21 välillä. Vähän tekisi mieli vaihtaa merkkiä ja se vähän mietityttää että onko Samsung yhtä laadukas kuin OP esim. akun käyttöiältään.

Niin ja sun kysymykseen en oikein osaa vastata kun itsellä aivan sama ongelma päällä?

Viimeksi muokattu:

HighFlyer

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9
Puhelinmalli
OP6
Koska nopeat liikkeet ovat tyylikkäimpiä, niin nyt sitten onkin uusi puhelin jo tulossa. Tänään lähdin paikan päälle vain katselemaan. No, tuttu kaveri myymässä, niin niinhän siinä kävi, että 12/256 Oneplus 8T suojakuoren ja panssarilasin kera lähti tilaukseen.

Vähän mietitytti, että olisiko pitänyt vaihtelun vuoksi kokeilla Samsungia ja valita Galaxy S20 FE, mutta toisaalta nytpä ainakin on varma, että on pomminvarmasti miellyttävä ja toimiva vehje muutamaksi vuodeksi eteenpäin tulossa.

steppiliha

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
24   0   0
Reaktiopisteet
835
Täällä aika sama meininki. Tosin lataus toimii suht hyvin. Itse ollut myös oikein tyytyväinen OP6 toimintaan. Itse olen miettinyt OP9 tai Samsung S21 välillä. Vähän tekisi mieli vaihtaa merkkiä ja se vähän mietityttää että onko Samsung yhtä laadukas kuin OP esim. akun käyttöiältään.

Niin ja sun kysymykseen en oikein osaa vastata kun itsellä aivan sama ongelma päällä?
Samsung on laadukkaampi jokaisella osa-alueella.. Ei kahta sanaa

lateralus

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
No tähän mun on vaikea sanoa koska en ole Samsungin puhelinta koskaan omistanut. Todennäköisesti se on seuraava merkki ja koitetaan onko asia näin. OP6 on kyllä ollut oikein hyvä puhelin ja eiköhän ne tässä reilussa 3 vuodessa ole eteenpäin mennyt oli se sitten merkki mikä vaan.

zatanoa

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
101
Puhelinmalli
Oneplus 5T
Itse henk koht ostin ensin S20 FE 5G ja tosiaan petyin pahasti, palautin ja vaihdoin OP8T enkä ole päivääkään katunut päätöstäni

Samsung oli jotenkin hyvin tökerö vs OnePlus

shule

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
OnePlus 6
Kannattaa puhdistaa sen latausliitin vaikka neulalla tai jollain. Itellä oli kans täynnä pölyä niin ei laturi pysynyt enää kiinni.

Top Bottom