1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko värinäakku mahdottomuus N9300/i/9500:n

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja --=laiz=--, 9/5/06.

1. --=laiz=--

Tykkäykset:
    0
    Olisiko tuollaisen tuottaminen mahdottomuus näihin uusiin kommareihin?

Ottaa kyllä suuresti päähän kun eivät ole vibraa tähän luuriin saaneet.
    Esim. iänikuisen vanhaan 6150:nhan sai värinäakkuja, jotka toimivat vielä aika hyvin.

Sitten jos tämä on mahdollista, ei enää puutu kuin joku noheva valmistaja joka näitä alkaisi tuottamaan....

2. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    En kyllä itse ostaisi vaikka saisi. En jaksa uskoa että vibra jätetään syyttä pois.

3. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Työkaverille oli myyjä vakuutellut että 9300:ssa on liikaa tietokonetta että sen takia siinä ei värinää oo... ei kuulemma kestä sitä tutinaa. :)

4. schip

Tykkäykset:
    0
    Esim. taskuun tai vyölle laitettava BT-värinäboxikin kelpaisi mulle. Silloin ei tarvitsisi värisyttää puhelinta vaan eripaikassa olevaa väristintä.

5. --=laiz=--

Tykkäykset:
    0
    No joo, ehkä näin. Automaattisen näppäinlukon puuttumista ei kyllä voi perustella mitenkään, luulisi että 600 €:n puhelimelta voisi vaatia. Itse oletin automaattisesti että toiminto on mutta ei.... On tietysti helppoa tehdä "improved" (x2?) malli, kun lisää tuommoisen softaperustaisen ominaisuuden.

Mutta tämän vastapainoksi luuriin on saatu picsel-viewerin trial, jota ei saa koneesta pois (tai jos saa, niin kertokaa miten) ainakaan tuolta sovellusten hallinnan kautta, mistä muut asennetut ohjelmat poistuu....Puuh, pistää vihaksi.

Jaa tämä viestiketju