1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko uudessa NOKIA E5 puhelimessa NÄYTÖSSÄ VIKAA? Tarkistakaa omanne!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Beipez, 21/4/11.

1. Beipez

Tykkäykset:
    0
    Hei.

Ostin eilen uuden E5 ja illalla huomasin että kun kirjoitan uutta teksitivestiä niin vasemmassa laidassa lukee "teksitivesti" mutaa 2 viimeistä kirjainta näkyy huonosti.

Sama toistuu myös kohdissa: (siis ainoastaan viestit kansion sisällä)

-omat kansiot kohdassa kun ylhäällä lukee omat kansiot niin tekstitstä 2viimeisintä kirjainta on haaleita.

-välitystiedot kohdassa ja samassa sanassa.

-luonnokset jossa vain yksi viimeinen kirjain on haalea.

Ja myös jos menee osoitekirja valikkoon ja kohtaan valitse comminicator niin ylhäällä vasemmalla lukee communicatorin viimeiset kirjaimet haalealla.

Onko puhelimessa vikaa vai kuuluuko haaleus olla kun teksti on niin pitkä?

Toivon että jos teillä on e5 puhelin niin tarkistatte omanne ja kerrotte minulle :)

Kiitos kaikille!

2. eeteet

Tykkäykset:
    10
    Minulla ei ole E5:ta mutta E71 on, ja kun otan esimerkiksi luettelosta yhteystiedon jossa on riittävän pitkä nimi jolloin se ei mahdollisesti näy kokonaan tai menee lähelle oikealla puolella olevaa tietoa jossa kerrotaan mones yhteystieto on kyseessä, tällöin loppu nimestä (2-3 kirjainta) himmenee. Luulen että sinulla on sama kyseessä, mutta ainahan voit kysyä asiaa liikkeestä jos tuo mietityttää.

3. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133

Jaa tämä viestiketju