1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

onko tiedossa saunikselta ilmaista liittymän avausta

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Omenanraato, 2/5/04.

1. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eli onko lähiaikoina tulossa saunikselta ilmaista liittymän avausta kun avaa uuden liittymän.

tarttis ottaa kakkos liittymä ja ei huvita maksaa 9e:eek:a eikä jaksa avata jonkun toisen operaattorin liittymää ja siitä sitten vaihtaa.

toinen vaihtoehto oli kyl toi tele2 kuukausimaksuton mutta mites sen kanssa toi laskutus oikeen toimii. ei tuu ollenkaan paperilaskua? miten se lasku sitten tulee

edit: ja liittymänä tarkoitin saunalhti gsm:ää

2. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Kyseessähän on prepaid eli liittymää pitää ladata. Latauksen voi tarvittaessa laittaa automaattiseksi, joloin pankkitililtä lähtee määrätty summa kun soittotili alkaa hiipumaan.

3. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ahaa no sen unohdan. sauniksen gsm siis ainut vaihtoehto mulle sit

4. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Käyt avaamassa Soneran, jolla on muistaakseni nyt ilmainen avaus kamppis päällä ja samantein siirto saunalahdelle?

5. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    onnistuuko se noin että heti vaihtaa toiseen. vai täytyykö mun pitää sitä soneraa joku aika ja täytyykö se soneran ekan kuukauden maksu maksaa

6. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Itte avasin just uuden liittymän Kolumbukselle. K1. Avaus 0e. Kuukausimaksu 3,95e.
    Siirrän heti kun ko. liittymä avautuu niin Saunikselle.

En tiedä veloittaako ne tota 3,95e:tä, saas nähä.

7. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    jos velottaa niin sit ootan ennemmin et tulee ilmanen avaus :D...4e ei oo paha mut toi mun kakkosliittymä on lähinnä muodollisuus joten ei yhtään turhia maksuja (sen verran soittaa sil et ei suljeta :)

8. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    joop.
    huomenna tai ylihuomenna pitäisi aueta tuo kolumbus-liittymäni. siirrän sen samantien saunalahdelle, ja kun olen aktivoinut numeronsiirron saunalahdelle, niin soitan kolumbukselle ja kysyn, että joudunko maksamaan kuukausimaksun, jos joudun, niin kuinka paljon. (esim 30pvä = 3,95e, 1pvä = 0,1316...e jne.)

9. telco manager

Tykkäykset:
    0
    aika spektaakkelimaista. jengi jaksaa nähdä vaivaa siitä, että saa säästettyä 4 euroa. no ei se mitään, mä vaan jotenkin tykkään vodasta.

10. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    No jostainhan sitä on puhelinrahat säästettävä ja sitten voi aina laittaa siguunsa, että uus huippuluuri tulossa:)

11. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    kuten sanoin niin se 4e ei tunnu missään mutta kun ei periaatteessa tuu ees puhumis käyttöön vaan huvikseen otan sen niin ennemmin säästän 4e ja olen ilman toista liittymää. eri juttu jos tartteisin sitä ni maksaisin vaiks sen 9e

Jaa tämä viestiketju