1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko teillä kokemuksia flameboy:n kanssa tekemistä kaupoista

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja temezii, 1/7/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. temezii

temezii

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva
    Minulla on ostetaan palstalla ilmo Nokia 9300 ostosta.
    ja hänellä ilmo 9300 myymisestä.

Kaverin(flameboy) kanssa tein kaupat ja maksoin hänen tililleen rahat.(Suomalainen osuuspankki)
    Kaveri sanoi asuvansa Irlannissa ja sanoi että hän laittaa maanantaina(27.6)
    puhelimen tulemaan minulle.
    Tuleeko Irlannista lähetyksen seuranta numeroa millä voisi tiedustella paketin tuloa, hänen sanoman mukaan ei tullut.
    Hänen sanomansa mukaan joku pikkulappu oli tullut mutta että hän on sen hävittänyt.

Eikä nyt enää häneen saa yhteyttä ollenkaan, olen yrittänyt soitella ja txtailla hänelle eikä vastausta kuulu ollenkaan.

Vinkkejä miten kannattaisi edetä asiassa.

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    en ennen ensi viikkoa lähtis edes puhelinta odottamaan.

ja seuranta koodi riippuu siitä minkä firman ja mil paketil sen lähettää.

ja tätä ois voinu kysellä myydään osion luotettavissa kauppakumppaneissa

3. temezii

temezii

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva
    Hänen sanomansa mukaan to tai pe (eli tänään) pitäisi viimeistään olla minulla)

4. Omenanraato

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    kyl ne on monet kerrat nähty kun ulkomailta tilaa et viikosta kahteen menee kun tavara lähtee

5. temezii

temezii

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva
    Ehkä olen vähän hätäinen, mutta niin oli myyjäkin kun alunperin sovittiin että maksan rahat tilille kun paketti on minulla mutta kuitenkin hän halusi heti rahat myöhemmin ilmoittamassaan viestissä...

6. Omenanraato

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    kieltämätt oudolta kuulostaa..yleensä tälläsis tapauksis postin kuitit säilytetään tarkasti eikä niitä noin vain hävitellä, maksutavat muuttuu miten sattuu mut siltin odottelisin ma-ti ja sit tekisin asialla jotain jo :D

7. temezii

temezii

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva
    Eihän tässä auta kuin odotella alkuviikkoon.
    Tuohon tarkennus vielä että kun rahat olivat hänellä tilillä ja varmistus oli tullut siitä niin senjälkeen ei olekkaan kuulunut mitään saati saanut yhteyttä.

8. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  9. temezii

temezii

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva
    Nyt on sellainen tilanne että hän laittaa puhelimen varatuksi kun yritän soittaa ja senjälkeen menee puhelin hänellä kiinni.
    EI vaikuta hyvälle eikä reilulle kaupantekomeiningille

Opimpa kantapään kautta että en laita rahoja ainakaan kokonaan tilille ennen kuin laite on minulla tai jotain dokumenttia että laite on tulossa tms.

10. viude Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse en laittaisi ikinä rahoja ennakkoon tilille, niille jotka on varsin uusia foorumin käyttäjiä. Tosin niille jotka on pyörineet foorumilla jo muutamia vuosia ja ovat postailleet tänne paljonkin, ja ovat osoittautuneet luotettaviksi, niin itse ainakin niille laittaisin rahat ennakkoon tilille.

11. Omenanraato

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    sama juttu, en mäkään parin viestin tyypeille mitään ennakkoon laita mut muille kyllä

12. temezii

temezii

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva
    En mäkään yleensä mutta kun katsoin hänen palautteensa huuto.netistä flameboy_1 niin vaikutti ihan ok:lta
    Ihmetyttää tuo paikkakunta kun siellä lukee Joensuu mutta itseasiassa se onkin Irlanti...

13. Omenanraato

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    monihan tuota harrastaa et asuu ulkomail mut suomes kirjat

14. temezii

temezii

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva
    Kunhan nyt odottelen ensiviikon alkupuolelle ja yritän saada häntä luurinpäähän niin katsotaan mitä tässä pitää ruveta tekemään...

15. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Näyttäähän huudon palautteessa olevan paljon tuon tyyppistä häröilyä..."toimitus kesti", "ei halunnutkaan myydä tuotetta". Kukaan ei oo kuiteskaan vissiin jäänyt ilman tuotetta tai aineski saanut rahansa takaisin, joten ei kannata vielä nakata kirvestä kaivoon :)

16. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  17. astia

Tykkäykset:
    0
    Ko. henkilö oli minulle myös tarjoamassa Nokia 9300 - matkapuhelinta nähtyään ostoilmoitukseni.

Oli kuulema Englannissa työmatkalla ja myymässä juuri hankkimaansa puhelinta, josta oli lukitus purettu.

Kieltäydyin alunperin tarjouksesta sillä, huuto.net-palautteista huolimatta ja osittan palautteiden laadusta johten vetäydyin kaupasta. En kuitenkaan ilmoittanut hänelle siitä. Kun törmäsin tähän topiciin, niin tein uuden tarjouksen sisään. Kummasti puhelin löytyisi 9300, vaikka puhelin olisi myyty muille.

Tässä on vaihtoehtoina, että hänellä on useampi 9300 ja/ tai hän hankkii niitä ja myy muille. Tai sitten se, ettei hänellä ole puhtaat jauhot pussissa.

Tämä ei ole mikään huijarivaroitus, koska sitä se ei todellakaan ole.

18. temezii

temezii

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva
    Nyt olisi foorumin "salapoliiseille" työtä, lueskelin tekstiviestejä mitä hän
    oli minulle kirjoittanut ja kiinnitin asian huomoita eli hän sanoi mm.: NYKYISIN matkapuhelinfoorumilla nimimerkki flameboy, eli hän on toiminut aikaisemmin toisella nimimerkillä?
    Se aikaisempi nimimerkki olisi hyvä selvittää, ehkäpä se auttaisi taas asiassa eteenpäin...

Laitoin myös selvityspyyntöä kaupoista Huuto.netin ylläpitoon.

19. anajussi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung galaxy mini

Minä ostin kyseisen puhelimen mutta ei ole kyllä mitään tullut vaikka sanoi laittaneensa puhelimen tiistaina postiin, eikä löytänyt kuulemma enää sitä lähetyslappua että saisi seurantakoodin. Maksoin myös rahat suoraan tilille.

Minulle hän sanoi asuvansa joensuussa eikä myöskään enää ole vastaillut mihinkään yv:t on kyllä lukenut mutta mitään ei ole vastannut. Vaikuttaa huonolta!

20. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eikö teillä ole tyypin osoitetiedot? Jos ei niin kysy vaikka henkilöiltä jotka ovat tehneet kauppoja hänen kanssaan huuto.net välityksellä, eteenkin jos hän on ostanut jotain niin osoite kai on pakko antaa.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju