1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko T68 nakkisormien puhelin?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja vonkaus, 26/7/02.

1. vonkaus

Tykkäykset:
    1
    Olin jo vähän innostua Ericsson T68:sta, mutta kokeiltuani tekstaamista, mielenkiintoni lopahti. Puhelin ottaa järkyttävän hitaasti kirjoitusta vastaan! Vertailukohtana on Siemens S45. Auttaako tuota hidasta Erkkiä edes uusin softa jotain? Vai onko se "hitaiden" kirjailijoiden känny?

2. Terro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    88
    Käytössäni oli jonkin aikaa T68i ja tekstiviestien kirjoittaminen todellakin oli epämiellyttävää. Tekstiviestien kirjoittelu käytännössä loppui tuon puhelimen saatuani. Enää ko. puhelin ei käytössäni ole ja ei todellakaan ole yhtään ikävä.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mikä ihme siinä on ettei Ericsson/ SE saa nopeutettua softiansa.
    Ne on aina olleet kompastuskivi. No ehkäpä sitten P800:ssa on
    nopeampi käyttöliittymä, kun Symbian OS v7.0 astuu siinä kehiin.

4. Tumppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    6110
    Olikohan kyseessä m- vai i-versio? Tai kenties m;stä softattu mms?

Noissa softaversioissa on huima ero, pääsääntöisesti; mitä uudempi, sitä nopeampi. Toki joskus voi esim. tekstarin kirjoitus hidastua softauksen myötä, syynä voi olla vaikkapa jonkun muun ominaisuuden priorisointi.

Hitaat syövät nopeat, vai kumminko päin se menikään ;)

5. oh1jty

Tykkäykset:
    0
    Totta, juuri ostettu T68i tuntuu huiman nopealta jos vertaa sitä esim. T39m softaan.

6. Miika

Miika

Tykkäykset:
    0
    Itselläni ollut T68m kohta vuoden ja aluksi olin samaa mieltä tekstaamisesta. Niin hidasta kuin vain voi olla (tosin olin tottunut siihen jo T28 ja T39 luureissa) eikä hirveästi jaksanut tekstiviestejä naputella.

Kuten tuossa ylempänä jo sanottiin, on softapäivityksellä vähän saatu nopeutta lisää, ja suurimman eron kyllä huomasi MMS päivityksen jälkeen. Turha on odottaa Nokian 6210:n nopeutta, mutta... Olen kokeillut kirjoitella täsmälleen samanlaisia viestejä 6210:lla ja T68:lla T9:n ollessa kytkettynä ja se missä erkki häviää Nokialle, voittaa se sen tuossa T9:ssä.

Jos T9 on molemmissa päällä, sanoisin että luurieilla valmistuu tekstiviesti yhtä nopeasti. Ilman T9:ä Nokia on nopeampi.

7. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Uusimmalla softalla T68i on jo mielyttävän nopea kirjoitteluun. Ei tarvitse käytännössä odottella yhtään..viimein SE saanut korjattua ///:n perusmokan. Kannattaa siis päivittää R2E luuriin jos tuntuu ettei tekstiä tule tarpeeksi nopeasti.

8. putijussi

Tykkäykset:
    0
    Riippuu kuinka Erkin pojat on saanu ARM 9:ta puristettua potkua pihalle. Odotan mielenkiinnolla bechmark tuloksia 7650 vs. P800. Eikös jo ole olemassa joku java kikkula joka mittaa jotain java nopeutta? Itse tuota t68i:tä kun kokeilin niin hidashan se oli ja valikoissa jotain omituisuuksia. Ehkä ne softapäivitykset siihenkin sitten hieman parannusta tuo.

9. JYP:n mies

Tykkäykset:
    0
    Kyllä T68i:llä on nopeeta kirjoittaa viestejä jos vertaa vaikka muihin Ericssonin puhelimiin ja ei se tässä mallissa paljoa Nokiallekaan häviä.

Jaa tämä viestiketju