1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko tämä huijausta vai epäilenkö turhaan?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja pauli75, 6/4/06.

1. pauli75

Tykkäykset:
    0
    Hei, olen uusi huutaja huuto.netissä ja olen nyt etsiskellyt puhelinta itselleni. Minulla ei ole vielä tietoa miten kaikki siellä toimii, joten päätin kysellä viisaammilta täällä.

Eli löysin sieltä itseäni miellyttävän kohteen ja uutena olen tietenkin epäileväinen kaikkea ja kaikkia kohtaan.
    Löysin kommunikaattorin ja rupesin tarkastelemaan vähän kaikkea ja olen katsellut sitä pari päivää. Tutkin kilpailijani tietoja, jolla on korkein huuto ja huomasin, että hän on myös englannin kielinen(kuten tämä kommunikaattorin myyjäkin) ja samasta kaupungista.

Ja tämä henkilö oli myynyt puhelimen jokin aika sitten. Heidän molempien ilmoitus vaikuttaa saman ihmisen tekemältä.
    Eli jos siis olen oikeassa, kommunikaattorin myyjää korottaa omaa kohdettaan, eikös? Voisiko joku kertoa minulle miltä tämä vaikuttaa ja voinko huutaa kohdetta huoletta?

Tässä on linkit sivuille ja sandandrocks ja kommunikaattorin myyjä nitwit09 ovat minun huolen aiheita:

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=29854954

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=26573193

2. viude Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pikaisella vilkaisulla tuntuisi samalta henkilöltä. Päätellen kirjoituksen alusta. Voin toki olla väärässä. Toki voit laittaa huuto.netille postia tuosta ja tiedustella niiltä saako he mitään selville.

3. kimmo Vieras

Tiedä tässä viisaudesta, mutta tämä "sandandrocks" huutaa tällä hetkellä 2 kappaletta tuon "nitwit09":n myymää puhelinta. Myös sulkeutuneissa kaupoissa on yksi kohde, missä sama pari esiintyy puhelinkaupoissa.
    Vaasa on iso kaupunki, englantia puhuvia on vielä enemmän, mutta kyllä itse olen sitä mieltä että noissa ko. kohteissa jonkunlaista vedätystä esiintyy.
    Huutaa voit mielestäni huoletta siihen asti mitä lompakkosi ja halusi puhelimesta maksaa riittävät. Ei kuitenkaan kannata "tuplatunnuksen" kanssa alkaa kilpailla, vaan luovuttaa suosiolla ajoissa.
    Tällekin foorumille voit jättää oman ostoilmoituksesi, tahi sitten voit katsoa jos myynnissä olisi vastaava. Täällä on monta luotettavaa ja hyvää myyjää, joiden sanaan voi luottaa.

4. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Kandee jättää tollaiset väliin ..jos et ite ole ollu tää trollaaja..ja huudon jättäjä..

Ei kai kukaan tosissaan tänne tollaista jubaa heitä..??

Jos oot tosissaa ostamassa luuria ni osta se jostain luotettavasta paikasta äläkä huudosta, jos ei kantti kestä.

5. Tzoni

Tykkäykset:
    0
    Ite oon ostanu monta puhelinta ja muutakin huuto.netissä. Enkä kertaakaan tullu huijatuks. Mut kannattaaki kattoa myyjien palautetta ja vähän muutaki tiirailla ennen ku ostaa. Ja kaikist paras vaihtoehto on nähdä myyjän kans kasvokkain ja testata tuotetta.

Jaa tämä viestiketju