1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko Saunalahdelle tulossa joulutarjouksia

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 7/12/03.

  1. merzy77

    Liittynyt:
    24/6/02
    Viestit:
    824
    Tykkäykset:
    2
    Onkohan Saunalahdelle tulossa mitään joulunajan puheaikatarjouksia, eli vanhoille asiakkaille alennusta puheluista yms.

    Näyttää noilla muilla operaattoreilla olevan kaikkea "kivaa" näin joulun alla.

    Olisi kiva päästä nautiskelemaan!!
     
  2. Jussi2000

    Jussi2000 Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    22/6/02
    Viestit:
    6950
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    No eikös niillä ole ainakin sellainen tarjous että saat ilmaista puheaikaa jos sat kaverisi sauniksen asiakkaaksi. Muuten saunis ei kyllä ole missään puheaikakampanjoissa mukana ollut, en ainakaan muista.
     
  3. personal jesus Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    5057
    Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Suosittelijana saat puheaikahyvityksen Saunalahden liittymääsi, kun suositellun liittymän kolme ensimmäistä puhelinlaskua on maksettu. Voit käyttää puheajan kotimaan puheluihin, tekstiviesteihin ja multimediaviesteihin.

    Lähde: http://saunalahti.fi/gsm/kaverillekanssa.php
     
  4. veppis

    veppis Supermoderaattori

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    9357
    Tykkäykset:
    194
    Puheaikaahan Saunalahti ei ole liittymiinsä jakanut ja hyvä niin.

    Sisärengas -palvelusta on kampanja tällä hetkellä päällä. Katso lisätietoja www.saunalahti.fi
     
  5. Symbian

    Liittynyt:
    18/10/03
    Viestit:
    197
    Tykkäykset:
    0
    Itse olen samoilla linjoilla. Puheajoista hyötyvät vain uudet asiakkaat.
     
  6. Jussi2000

    Jussi2000 Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    22/6/02
    Viestit:
    6950
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Näin on, koskahan jollain operaattorilla välähtää mieleen tarjota jonkinlaista %-alennusta asiakasuskollisuudesta. x% alennusta laskuihin sen mukaan mitä kauemmin olet asiakas ollut.
     
  7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

    Liittynyt:
    21/6/02
    Viestit:
    42688
    Tykkäykset:
    363
    Taitaa taloudellisti järkevämpää sitoa asia liikevaihtoon, ja jos pitkää asiakas suhdetta haluaa tukea niin antaa hyvitykset jälkikäteen, toinen asia sitten onko se asiakkaan etu.
     
  8. BuZu Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    15/2/03
    Viestit:
    1509
    Tykkäykset:
    0
    Tuon hyvityksen arvioiminen tuottaisi operaattoreille päänvaivaa:

    Esim.

    Henkilön norm. puhelinlasku on 20 € / kk.

    Jos hän on ns. uusi asiakas eli hänellä olisi puheaikatarjous päällä, maksettavaksi jäisi 10 €.

    Tässä tapauksessa vanhan asiakkaan alennusprosentin pitäisi olla 50...
     
  9. Arska99

    Liittynyt:
    18/11/03
    Viestit:
    228
    Tykkäykset:
    1
    Ei kylläkään vaikeuttaisi niiden operaattoreiden toimintaa, jotka eivät jaa puheaikaa (melkein) yhtään. Oletettavasti tuossa mallissa puheaikatarjoukset jäisivät myös pois niitä nyt käyttäviltä operaattoreilta.
     
  10. eph

    Liittynyt:
    30/4/03
    Viestit:
    526
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90
    Heitämpä yhden äsken mieleen tulleeni kärjistetyn esimerkin kahden operaattorin liittymistä joissa on halvinta puhua minuuttiveloituksella:

    Operaattori A jakaa suht. avokätisesti puheaikaa sun muuta; 13snt/min ja 8e/kk

    Operaattori B ei jaa puheaikaa uusille asiakkaille; 12snt/min ja 5,95e/kk

    Että näin :)
     
  11. Kotkis Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    14/7/02
    Viestit:
    11124
    Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Niinpä. Joku tätä muistaakseni spekuloi laittomaksikin?
     
  12. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Joo, tuollahan selvästi sidottaisiin asiakasta tuotteeseen hankaloittaen uusien markkinoilletulijoiden mahdollisuuksia.
     
  13. Arska99

    Liittynyt:
    18/11/03
    Viestit:
    228
    Tykkäykset:
    1
    Luulisi, että tuossa tapauksessa myös hinnoittelun riippuminen siitä, minkä operaattorin liittymään soittaa, olisi laitonta.
     
  14. smrk Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    8/4/03
    Viestit:
    1436
    Tykkäykset:
    42
    Niin se käsittäksen on, jos ero ei perustu kustannuksiin. Kustannuksiin perustuva ero on hyväksyttävä. Siis yli 16 sentin ero minuuttihinnassa olisi kyseenalainen. Tietysti riippuu siitä miten määräävä asema operaattorilla on. Pienemmälle voi sallia enemmän kuin suuremmalle.
     

Jaa tämä viestiketju