1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko outlook ainoa ohjelma jonka kanssa voi synkronoida

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Puhveli_1, 29/8/06.

1. Puhveli_1

Tykkäykset:
    1
    Siis eikö minkään muun ohjelman kanssa toimi puhelimen ja tietokoneen välinen kalenteri synkronointi. Sikäli että olen oikein ymmärtänyt niin outlook kuuluu office pakettiin ja sitä minulla ei ole. Tarkoittaako tämä siis sitä että siinä tapauksessa en sitten kalenteria käytä molemmissa vehkeissä? Kun en nyt käsitä :D

2. PPS

Tykkäykset:
    0
    Nokia PC-suite tukee seuraavia ohjelmia:
    Microsoft Outlook
    Microsoft Outlook Express (windows oseitteisto)
    Lotus Organizer 5 & 6
    Lotus Notes 5, 6 & 7

Noista Outlook Express eli siis windows osoitteisto on jokaisessa XP koneessa. Kalenteria ei Outlook Express sisällä.

3. Puhveli_1

Tykkäykset:
    1
    Okei

Eli kuten sanoin, nuo on kaikki maksullisia ja tässä tapauksessa jään siis ilman kalenteri synkronointia tai sitten menen ja ostan officen? :D Aika sontaa taas....

4. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: Okei

Myös SyncML-tuki löytyy.

5. hookoo_

hookoo_ Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    31
    Re: Okei

Mutta mikäs ohjelma sitten sinne tietokoneen päähän? Ei taida ainakaan mozillan softat tukea vielä tuota.

6. lassej

Tykkäykset:
    0
  7. manta

Tykkäykset:
    0
    Mitä ilmaisia kalenterisoftia on olemassa ?

8. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    WWW-pohjainen ScheduleWorld on ainakin yksi vaihtoehto, jota olen kokeillut.

9. manta

Tykkäykset:
    0
    no tuohan tukee SyncMLää, son tietysti over the air synkkaa eli verkon yli, mutta niin kaikki web-ratkaisut on

10. ttyori

Tykkäykset:
    0
    Noksun saa synkattua myös mm. ilmaisen Mozilla Sun / Mozilla Calendarin -kalenteriohjelman kanssa kun käyttää third party -softaa. TUkee myös Thunderbirdiä...

Esimerkiksi http://www.mobile-master.com

Tuetut mallit löytyy sivuilta, mutta skulasi kyllä esim. 6270:n kanssa, vaikka ei listassa olekaan.

Mobile masteri maksaa 20 euroa tosin: toisaalta pirun paljon vähemmän kuin Office. Jotkut muut ohjelmat voivat olla halvempia... en tiedä, itse käytän nykyään Palmia kalenterina.

Jaa tämä viestiketju