1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko olemassa?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Anonymous, 22/12/02.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Simpukka puhelinta (uutta) hyvällä värinäytöllä ja ominaisuuksilla, mutta ILMAN antennia? Jotain paikkaa netistä mistä tilata jos sellainen laite on? Suomesta varmasti turha etsiä edes?

2. Slappy

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 920
    Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on simpukka puhelin?

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Niin no joo..Olisin voinut selventää, kun kaikki ei sitä tiedä ;) Eli siis puhelin joka on rungoltaan 50/50, eli näyttö taittuu näppiksen päälle..

4. Bibrok

Tykkäykset:
    0
    Eipä oo tullu vastaan.. sellanen ois kyl aika nätti, vaikkei toi antenni kyl hirveesti haittaakaan.

5. e-mil

Tykkäykset:
    0
  6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
  7. Yksikkö

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    S7 ja 950 xl
  8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Se on ilmeisesti niin uusi, että voi vasta ennakkotilata?

9. Yksikkö

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    S7 ja 950 xl
    juu huomasin vasta äsken et tuolla mitään hintaa ole...mut voi väliajoin käydä tarkistamassa...mutta en tuolta menis heti tilaamaan ei vaikuta luotettavalta...koska tuolla myydään vertuakin...

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Niin no...pitää vielä katella ja ennenkaikkea se hinta.

11. Aero

Tykkäykset:
    0
    NEC:llä on niitä hyviä ja hienoja antennittomia puhelimia, ja oikein arvasit täältä on turha ettiä :) Hedengrenillä tosin oli jossainvaiheessa NEC:n puhelinten maahantuonti, tiedä sitten mihin niitä laittoivat... nyt ei enään taida olla. Saathan Samsungin puhelimiinkin miniantennin jos se pikkunen antenni häikkää.

Tässä taas tulee vastaan tämä Suomen suppea kännykkävalikoima... NEC, LG ja Samsung voisivat kivasti piristää Suomenkin markkinoita jos niitä täällä näkyisi (Samsungia nyt jotenkuten, mutta hyvin huonosti silti). Kuitenkin teknologialtaan ovat paljon edellä Nokiaa... Tuppaa vaan olemaan niin että suurin osa suomalaisista ei ole kiinnostunut näistä uusista puhelimista (multimediaviestit, värinäyttö, kamera jnejne. ja ylipäätänsä kaikki paitsi tämä suomalainen Nokia) joten se rajoittaa tulijoita. Mutta lähin paikka josta NEC:iä vois saada on Ruotti ja Venäjä, molemmissa maissa olen niitä nähnyt.

Mitähän mää taas höpisin :) No, yrittäkää ymmärtää mitä tarkotan :)

12. e-mil

Tykkäykset:
    0
    Olisihan se ihan kiva ostaa joku eksoottisempi malli jostain ulkomailta, mutta eikö sellaista ole aika ikävä käyttää kun ei sitä taida suomenkielelle saada?
    No ehkä se ei valikoissa haittaa, mutta tekstiviestien kirjoitus tuottaisi tuskaa.

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kuka estää suomeksi kirjoittamasta? ;) Ä:n ja Ö:n puute ei elämää kaada ja eikä mitään T9:ä, tai vastaava tarvitse käyttää..

14. e-mil

Tykkäykset:
    0
    Minä olen juuri ja juuri sitä sukupolvea, joka ei muuta ole käyttänytkään kun T9, joten kyllä se minulle melko kullanarvoinen ominaisuus on.

Sitäpaitsi minua syö miestä jo nyt ne ihmiset, jotka kirjoittelevat äät aana ja ööt oona.

15. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    T9:ä ei tueta, mutta äät ja ööt on kyllä ihan hyvä olla kohdallaan..
    Itse ostaisin mielelläni simpukkapuhelimen, mutta vielä en ole sellaiseen törmännyt, joka olisi sisuksiltaan tarpeeksi miellyttänyt.. Josko samsung saisi puhelimiinsa pienoisi lisäyksiä (korjattua ne mitä aina valitan ;) ) niin voisipa olla hyvinkin aika vaihtaa merkkiä..

Jaa tämä viestiketju