1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko olemassa Pop-port sovitinta?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja nisukka, 26/7/06.

1. nisukka

Tykkäykset:
    0
    Onko olemassa sellaista Pop-port sovitinta, jossa on toisessa päässä se "vanhempi" Nokialaisten HF:n liitäntä? Eli ei 3,5 mm plugi, vaan siitä se pienempi.

Tarkoituksena olisi saada vanha pika-asennettava auton handsfree, joka on sopinut esim. Nokia 3210-malliin, sovitettua uudempaan Pop-portilla varustettuun malliin. Tälläisellä adapterikaapelilla se voisi kai suoraan ja helpoiten onnistua, jos sellaista vaan missään olisi saatavilla. Googlella yritin etsiä, mutta en osannut :)

2. Kallekama

Tykkäykset:
    0
  3. nisukka

Tykkäykset:
    0
    Kyllä, juuri tuollainen. Tosin epäilyttää, että "mahtuukohan" tuo autosarjani liitäntään, sillä siinä on samassa letkun päässä tuo 2,5 mm plugi ja laturi-plugi kiinteästi vierekkäin. Mielekkäämpi vaihtoehto voisi olla sellainen, jossa olisi pieni pätkä johtoa välissä, tuollaisen yhden palikan sijaan.

Mutta kiitos kuitenkin tuosta, helposti taisi kuitenkin löytyä :D

4. Touho..

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Htc one dual sim
    Sinulla on varmaan nokian pph-1? sarja jos niin tuo ei ole siihen sopiva, itse olen etsiskellyt vastaavaa

5. Kallekama

Tykkäykset:
    0
    Yksi keino olisi, että ostaisi pop-port -> 3.5mm ja siitä 3.5mm -> 2.5mm, en ole varma toimiiko..?
    Asiantuntijan vinkkiä?

6. nisukka

Tykkäykset:
    0
    Joo, tuollainen PPH-1 on minulla. Harmi kun ei taida olla sopivaa sovitinta siihen.
    Tuokin tietysti voisi olla ratkaisu, jota Kallekama ehdotti...
    Tai sitten pitää sijoittaa suoraan HF-3 tai HF-6W autosarjoihin... melko kallista :)

Jaa tämä viestiketju