1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko olemassa nettisivuja jossa midejä esim. 6610:een?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Zei, 20/8/03.

1. Zei

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    htcone
    Pahoittelen jos ja kun tätä asiaa on varmasti aiemmin käsitelty, mutta silmiini ei osunut oikeaa topikkia.

Käsittääkseni 6610:een saa laitettua ihan tavallisia midejä soittoääniksi. Onko olemassa saittia (ilmaista tietenkin) johon olisi koottu midejä imutettaviksi? Ja täytyypä kysyä vieläkin, että miten ne midit saa sitten puhelimeen, kun vähän on vaikeuksia senkin kanssa ollut.. mikäköhän ohjelma siihen tuosta Data Suitesta sitten käy?

P.S. Onko kellään muulla käynyt niin kuin minulle, että 6610:n näyttö on naarmuuntunut ihan normaalissa käytössä piloille alle kuukaudessa, vaikka edellinen 6510 kesti pahemmin naarmuuntumatta vuoden päivät. Tällaista on vielä vaikea vääntää takuuseen, kun väittävät tietenkin että olen itse sen naarmuttanut - no niin tietenkin olen - mutta vanha tosiaan kesti normaalit taskussasäilytykset ja muut, näytön materiaali oli kovempaa.

Samoin muita bugeja: Silloin tällöin puhelin piippailee omia aikojaan ja valittaa jotain tyyliin "Puhelin ei tue tätä lisälaitetta". Samoin on ihan käsittämätöntä, että kun luurissa kerta on kaiutin ja radiota voi kuunnella kaiuttimen kautta, niin sitä radiota ei kuitenkaan saa käyntiin jos kuulokkeet eivät ole kiinni! GPRS toimii muuten hyvin, mutta puhelin on aina buutattava ensin, muuten GPRS ei suostu kytkeytymään.

Taitaa mennä tämä luuri kohta kiertoon, ostan 6100 tms.

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Niin kuuluukin piippailla jos tunget siihen semmosen lisälaitteen mikä ei ole yhteensopiva puhelimen kanssa(esim. 5510:n mukana tulevat HDD-2 kuulokkeet eivät ole yhteensopivat 3650:n kanssa)

Ei sitä radioa voikkaan saada päälle jos sillä ei ole antennia ;)

3. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  4. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Googlettamalla pitäisi löytyä midejä, ja tuohonhan käy vain 4-ääniset midit.

Kaapelillahan niitä helpoiten saa ladattua, avaat PC Suiten ja siirtelet.

Vanhassa vara parempi =) Viitaten tuohon näyttöongelmaan.

Varmaan HF huonosti kiinni, jos niin puhelin valittaa.

HF toimii antennina, joten et voi käyttää radiota ilman sitä.

Viimeiseen en osaa vastata, mutta nämä foorumin ammattilaiset varmaan osaavat.. =)

5. Zei

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    htcone
    Kiitos kaikille vastanneille!

En tosiaan arvannut että HF toimisi antennina, joten sinänsä on ymmärrettävää että se täytyy sitten olla kytkettynä. Harmi kyllä, sillä se on niin epäkäytännöllinen johtonippu, että se ei ikinä ole mukana, ja radio siten aika hyödytön minulle. Autossa tulee enimmäkseen radiota kuunneltua, ja sitä varten autossa on oma radio, mutta esim. jos ollaan jossain metsässä kavereiden kanssa niin olisi kiva saada radio kuulumaan kaiuttimesta. Tietenkään ilman antennia se ei kuulu.. Ehkä pitää harkita josko sen HF:n voisi piilottaa jonnekin auton hanskalokeroon tai muualle mistä sen voisi ottaa mukaan tarvittaessa. Puhelimen valitusviesti "Kytke kuulokkeet ensin" johti minut tässä asiassa harhaan.

Mun luurin pop-portissa tms. täytyy olla jotain vikaa, koska tuo virheilmoitus "puhelin ei tue lisälaitetta" tulee aivan omia aikojaan, kun en edes koske siihen. Valot vaan syttyvät ja luuri piippaa.. Ei mulla ylipäätään ole mitään muuta lisälaitetta kuin pakkauksessa tullut HF + kamera-HF.

Harmittavin juttu on tuo näytön hirveä kuluminen, mun on täytynyt saada joku "maanantaikappale"-etukuori.

Jaa tämä viestiketju