1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko normaalia Idesanilta?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja JYP:n mies, 1/7/02.

1. JYP:n mies

Tykkäykset:
    0
    Toimituksen piti olla tänään perillä, mutta eipä näy ja nimenomaan he lupasivat, että maanantaina se tulee. Ja tilasin Ericsson t68i:n.

2. Leicola

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    6s
    No siis nehän voi sieltä Idesanilta luvata vaikka mitä, mutta mun tietääkseni ne ei voi vaikuttaa postin kulkuun...

Kannattaa seurata postin sivuilla olevan lähetysseurannan avulla pakettis matkaa. (jos oot saanut sen lähetysseurantakoodin)

3. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ainahan se on hoppu kun uusi puhelin on tulossa...kärsivällisyyttä, kyllä se sieltä tulee...kun kusti vaan polkee...

4. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Postin kulkuunhan ei voi juuri mitenkään vaikuttaa. Karvaita kokemuksia siitä, kun kerran tilasin Hobbyhallista Minidisc-soittimen ja piti tulla viikon päästä tilauksesta, mutta menikin melkein kaksi viikkoa. Ihan kiva juttu, oli vaan mennä hermot.

5. Jupezku

Tykkäykset:
    0
    Odottavan aika on pitkä

6. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tuo on aika tuttu tunne. Aina kun tilaa jostakin jotain postin kautta, niin tuntuu että se viipyy matkalla liian kauan. Ehtii monena aamuna juosta turhaan postilaatikolle :)

7. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minä olen joutunut juhannuksesta asti odottaa että minun pakettini saapuisi [​IMG].

8. JYP:n mies

Tykkäykset:
    0
    asia selvisi, eikä se känny ollut edes lähtenyt tulemaan, mutta eipä väliä kun sain vielä 15eur hinnasta pois :)

9. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Niihän se on... Mutta se on kumma, että aina kuin on tilauksen tehnyt niin on kauhea kiire saada tavara itselleen. Nyt olen odottanut pappikseeni mittaria kohta viikon. no "ystävällinen" mies jolta tilasin ei ollut lähettänyt sitä, koska hän oli melkein varma että se ei sovi siihen vm. Mutta se sopii, onneksi on tuollaisia ihmisiä jotka huolehtii että ei tulisi ylimääräisiä postimaksuja...

Jaa tämä viestiketju