1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko nokia 6610 ja 7210 myyntitulo päivää varmistettu?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Dj_Clue, 25/8/02.

1. Dj_Clue

Tykkäykset:
    1
    Kävin tuos hiljattain haka-radiossa kysymässä myyntitulo päiviä ja ne sanoi, että joskus ensi kuussa korkeintaan viiko viiveellä toisitaan? Erityisesti kiinnostaa 6610 tulopäivä.
    Eikä tarvitse tulla mitään "tulos on kolmannella vuosipuolella" viestejä.

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    Siis 6610 tulee vasta joulumarkkinoille ja 7210:n pitäisi tulla nyt ihan ensi viikon lopuissa tai sitäseuraavan viikon alussa. Näin minulle sanottiin Itäkeskuksen Hirvox:ssa.

3. Sami

Tykkäykset:
    1
    Täytyy nyt hieman epäillä tuota Hirvoxin tietoa...Nokia itse ilmoittaa 6610:n ilmestyvän Q3 ja itse olen kuullut huhuja, joiden mukaan molemmat mallit ilmestyvät kaupan hyllylle syyskuun loppuun mennessä.
    Myös Idesanin sivuilla palautefoorumilla kauppias sanoo molempien tulevan syyskuun aikana.

4. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
    eli Nokia myy syyskuussa kalliimpaa vaihtoehtoa ja sitten tuo saman mallin eri kuorilla 100 euroa halvemmalla jouluksi myyntiin... hyvä myynti taktiikka ;).
    mutta hieman kuitenkin epäilen tuota tietoa.

5. mobiilisti Vieras

Nokia ilmoitti reilu viikko sitten, että 7210 tulee syyskuun lopussa. Tämän kuulin eräältä myymäläpääliköltä joka luki sen Nokian tiedotteesta.

6. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Noista kun ei voi koskaan tietää milloin kukakin on oikeassa.
    Esim monet liikkeet sanovat 7650:n pöytälaturin kohdalla, että ei niitä tule markkinoille kuin joskus jouluna tai ensi kesänä, kun toiset liikkeet on jo myynyt niitä hyllystä kuukauden verran..

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eri tukuista saa tuotteita vähän eri tahtia ja eri myymälät saavat niitä syystä tai toisesta aikaisemmin kun taas toiset.

Oma arvioni ja mitä olen Nokia tiedotteita lueskellut, niin 7210:aa saa kunnolla suoraan hyllystä lokakuun alusta ja 6610:aa hyvissä ennen joulumarkkinoiden käynnistymistä, jos kaikki hyvin menee.

8. semi

Tykkäykset:
    0
    Kyllä 7210 ja 6610 tulee Q3 aikana kuten on luvattu. 7210 elokuun lopussa tai syyskuun alussa ja 6610 viimeistään syyskuun lopussa. Kyllä joulumarkkinoilla on jo sitten 7210:sta kameraversio myynnissä!

9. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    jarkeva hinnoittelutaktiikka Nokialta olisi ensin laittaa 7210 myyntiin ja saadaa kiireisilta 100euroa extraa ja 6610 vasta 1-2kk paasta.

Mika on 7210:n kameraversio? Jonkinlainen kamera, minka saa kiinni puhelimeen?

10. Dj_Clue

Tykkäykset:
    1
    Se nyt oli odotettavissa, että 6610 myyntituloa viivästytetään. Hätäisimmät kerkiää ostamaan siinä vaiheessa jo 7210:n, mutta kyllä mun hermot kestää=)

11. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mikä tämä jatkuvasta puhuttu 100e hintaero juttu on, mutua?

12. mobiilisti Vieras

Epäilen :)) on sikamakee luuri tuo 7210, tiedoksi vaan!!

13. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Allekirjoitan tuon. Oli köyhäkansa (ite olen kyllä kanssa pirun köyhä, mutta kuiteskin) ihmeissään, kun menin tuo puhelin kädessä kauppaan.

14. USIM

Tykkäykset:
    0
    Juu, varmaan olivat todella ihmeissään. Eihän sitä erota tavallisesta luuristä millään. Tuskin kukaan tuli näyttöä katsomaan - ja vaikka tulikin, entäs sitten? Ehkä ne ihmettelivät, että mitä toi kulkee luuri kädessä kuin se olisi Graalin malja.

15. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Huh.. no 7210 ei sinänsä kiinnosta, mutta 6610 senkin edestä. Tosin, en kyllä sitä ihan heti lähde hankkimaan. Täytyy nyt kattoa ihan rauhassa milloin tulee, mutta 6610:ssä on kyllä sen verran herkkuja, että niillä taas pärjää jonkin aikaa.

16. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
    7210 kamera versiolla tarkoitetaan kait Nokialta tulevaa Umts puhelinta, jossa on kamera. minun mielestä se on enemmänkin 6610 kamera versio ;)
    Nokian mukaan 7210 ja 6610 tulee kamera jonka saakiinni puhelimen liittimeen (niin kuin t68(i))

17. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ei ole Nokia virallisesti antanut tuollaista tiedotetta missään (korjatkaa jos olen värässä).

18. mobiilisti Vieras

Olen lukenut asiasta Nokian sivuilta aikoinaan, mutta en juuri nyt muista tarkemmin. Ainakin 7210 kohdalla mainittiin kameran tulevan.

19. Sami

Tykkäykset:
    1
    Olen saman samankaltaista tietoa itsekin lukenut Nokia 7210:n englanninkielisiltä sivuilta. Sivulla ei kyllä luvattu mitään kameraa, sanottiin vain, että Pop-Port liitäntä mahdollistaa lisävarusteet, kuten kameran.

20. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nokian sivuilla kirjoitetaan aivan muuta. Olen tasta aikaisemminkin taalla kirjoitellut. Varmasti myohemmin ko. kameraa tukevia puhelimia on tulossa, mutta aika jyrkasti Nokia se tassa kiistaa.

Can you purchase a digital camera and use it with this phone, like with the Nokia 9210?

Transferring digital images from the camera directly to a Nokia 6610 is not possible. Images from a digital camera can be transferred through PC to Club Nokia Photo Zone, and then sent as an MMS message and used as wallpaper.

http://www.nokia.com/phones/6610/faq_other.html

Jaa tämä viestiketju