1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko muilla tämän värisiä M55?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Kalanen, 27/2/04.

1. Kalanen

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs.. Muuten kuin se perus oranssinäppäiminen, mutta on vaan mustat namiskat. Minun ymmärtääkseni tuossa "Black magicissa" pitäisi olla tummempi tuo etulevy. Minulla on vaalea, niinkuin oranssi-namiska mallissa.

Netistä en löytänyt yhtään ainutta kuvaa samanlaisesta luurista, joten mikä on? Onko tullut siemensin valmistuslinjalla kämmi vai?

Ediittiä: Iso kuva: http://kaaos.users.daug.net/zabadee/pix/mviisviis.JPG

Toinenkin! Tämä puhelinkioskin sivuilta.. Tältä sen kai siis "pitäisi" näyttää http://www.puhelinkioski.com/kuvat/m55_musta.jpg

2. Epelii

Tykkäykset:
    0
    Se on tehtaan varhais version kuva, minkä olet netissä nähnyt. Huomaa että siinä on ikonitkin erinlaiset.

Kaverilla on just samanlainen luuri kuin sulla.

Tuollaisia M55:iä minkä kuva on puhelinkioskin sivuilla ei taida olla valmistettu myyntiin yhtään?

3. naksu_

Tykkäykset:
    0
    Offtopic: tuo on kyllä paljon hienompi kuin oranssinäppäiminen ja mustaharmaa.
    Onko kenelläkään tietoa tuleeko esim. vihermustaa mallia Suomeen ollenkaan ja milloin? Kiitos.

Edit: Eza-M: Kyllä noita näkyy olevan myynnissä.

4. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
  5. Epelii

Tykkäykset:
    0
    Oletko nähnyt livenä tollaisen puhelimen? vai vain kuvassa, että niillä olisi sen näköinen puhelin myynnissä.

6. naksu_

Tykkäykset:
    0
    En ole livenä nähnyt, mutta luultavasti se on ihan oikeasti myynnissä kun mainostavat että "mustaharmaa versio myynnissä" ja Erik Siemensiltäkin sanoi, ettei muunvärisiä ole Suomessa myynnissä kuin Ir(i?)dium ja palladium (harmaa).

Juu, onhan polkumyynnissä noita, mutta näppismattoa ei tule mukana ja tuo tulisi kovin kalliiksi asennuksineen päivineen :/

7. Epelii

Tykkäykset:
    0
    No joku heti ilmoittokoon jos joku on nähynyt tämän näköisen M55:n livenä:
    Epäilen ettei kukaan ole...

8. Jamo66

Tykkäykset:
    0
    Kyseessä on T-Mobilen brandattu puhelin jota saa saksasta.
    Omistin tälläisen joten olen nähnyt.

9. J_

Tykkäykset:
    0
    Mullakin on toi taskussa, joten kylla se ihan oikea vari on. Hommasin sen aikanaan saksalaisesta nettikaupasta, ja siina oli tosiaan T-Mobilen softa, mutta siina kaikki. Ellen muista ihan vaarin niin toi on yks niista kolmesta alkuperaisesta varista, palladium. Itse oon ainakin tykannyt =)

10. jope01

Tykkäykset:
    0
    Itse olen nähnyt kyllä Suomessa myynnissä Iridiumin ja Black Magicin.

11. Naanna

Tykkäykset:
    0
    Kyselin matkapuhelinliikkeistä Suomessa ja esim. Sonit myy muös mustaa m55:a. Muistaakseni Espoossa, Hyvinkäällä ja Joensuussa.

12. Naanna

Tykkäykset:
    0
    Tarkemman kyselyn tuloksena voin kertoa, että tämä kyseinen Black Magic on aika yleisesti myynnisä joka puolella Suomea. Tullut myyntiin joulukuun lopulla.

13. Epelii

Tykkäykset:
    0
    No, syönpä sitten sanani. Itse koitin itse etsiä juuri tuon näköistä M55:ta, mutta en löytänyt kuin tuon valkomustan ja teinpä siistä johtopäätösiäni...

14. Naanna

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju