1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko Mahdollista

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja -TIMPE-, 30/5/08.

1. -TIMPE-

Tykkäykset:
    0
    kysyisin että onko mahdollista saada nokian puhelimesta (rajoituskoodia?????) puhelimen lukitus koodia pois. Minulla kun olisi semmoinen puhelin käsissä missä on laitettu lukitus koodi kuin yrität vaihtaa sim korttia.

Puhelin on varustettu norjalaisella sim kortilla eikä tietoa ole mistään sen enempää ei omistajasta eikä muustakaan

2. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Jos suojakoodia tarkoitat, niin vanhemmilla malleilla onnistuu. Mastercode laskurin löydät vaikka www.lur.nu

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Riippuu mallista, mutta turvallisuus asetuksista voi muutta suojaustasoa.

Jos et tiedä koodi, niin kysy sitä tietävältä, jos sellaista ei ole (unohtanut), niin mene huoltoon.

Googlella voi yrittää etsiä muitakonsteja, toki mallin, tyypin tietäminen helpottaa.

Otsikko pitäisi kuvata itse viestiä, eli se kannattaa rukata kuntoon (editoi ensimmäistä viestiä) toki ennen postaamista kannattaa vähän etsiä onko aiheesta juttua.

4. -TIMPE-

Tykkäykset:
    0
    puhelin on nokian 6280 en sitä tuolta listasta löydä

5. kimmo Vieras

Et ajatellut että olisit laittanut vaikka lähimpään poliisiin, jos et kerta itse oikea omistaja ole? Jokuhan saattaa vaikka kaivata luuriaan ja sitä kautta kenties löytäisi omistajansa.

6. -TIMPE-

Tykkäykset:
    0
    Puhelin on jo joulusta lähtien pyörinny tossa ympärillä ja sitä on tarjottu poliisille kertoen että se on ulkomailta kulkeutunu sanovat että ei tarvii heille lähetellä joten se siitä keskustelusta

Jaa tämä viestiketju