1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko kukaan päässyt kokeilemaan 3650sta?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja HNieminen, 8/9/02.

1. HNieminen

Tykkäykset:
    0
    Otsikko kertookin jo kaiken.

Itse näin 7.9. Maanpuolustusmessuilla Jyväskylässä kyseisen kapulan. Tai niin ainakin väitän. Näin ainoastaan kännykän takakuoren ja siinä olevan linssin reiän, kun omistaja kuvasi NH-90n ohjaamoa. Kameran linssin suojusta en nähnyt ja siksi päättelin laitteen olevan 3650. En viitsinyt lähteä seuraamaan laitteen omistajaa, jotta olisin pystynyt varmistamaan epäilyni.

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Onhan noita Nokian työntekijöillä testikäytössä. Ja kun Suomessa on Nokialla 20000 tyäntekijää, niin ei ole ihmekkään, että näit. Ite en ole päässy testaamaan, mutta odotan innolla sitä päivää.

3. mobiilisti Vieras

Kaveri lähetti eilen pikaisen viestin, että oli hetken räpläillyt ko. laitetta ja kovasti kehui. Kuulemme varmaan myöhemmin aiheesta lisää.

4. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6622
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Harmi vaan että on hirveän näköinen tuo laite

5. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mun mielestä on hyvä kun Nokia on uskaltanut aina välillä vaihtaa tuota designia ja nyt on aika futuristinen look 3650:ssä ja muotoilu ei ole hullumpaa. Varsinkaan, kun tietää mitä ominaisuuksia rautapuoli luurissa tuo esille.

6. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Mutta jotkut kuten minä tykkää siitä perinteisestä lookista. Omasta mielestä on ihan katastrooffi alueen näköinen. Ominaisuudet on kyllä tosi hyvät...

7. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Oletko nähnyt 3650:n jo luonnossa? Mietin vain, että usein nuo näyttävät huonommalta kuvissa kuin lopulta kädessä. Esmes 8310 näytti minusta pressikuvissa todella rumalta, mutta ensimmäisen kerran kädessä pitäessä pidin siitä välittömästi.

t. tero

8. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Monesti pressikuvat vääristelevät luurien kokoja. Luulin esim, että 7650 painaisi jo liikaa, mutta loppuen lopuksi tuo 142g:n paino ei tuntunut ollenkaan pahemmalta ja luuri on pienempi, kuin mitä kuvat antaa näyttää.

9. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Mutta ei se 3650:in lookki muutu vaikka se kädessä olisi. Liian futuristinen lookki mulle. 8310 näytti mun silmään pressikuvis hyvältä ja näytti kyllä kädessäkin...

10. -juzuxel-

Tykkäykset:
    0
    maku asioista ei voi kiistellä!

11. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
    Ei se 3650 mikään kaunokainen ole... mutta kyllä itte ainakin jaksan sitä katsoa ja rauta puoli tuossa puhelimessa on kyllä todella hyvä.
    kuhan hinta vaan ei olis pilvissä...

12. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    154.

13. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Siis tämä 154g, eikä mikään 142g.