1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko kokemusta liittymänvaihdosta Elisa/Kolumbus?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 18/11/04.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Minulla olisi tarkoitus vaihtaa Elisan liittymä Kolumbukseen (pakettiliittymään).
    Sanoivat Kolumbukselta että, jos teen siirtopyynnön puhelimitse se tulee 2-3 päivässä ja sama sim-kortti käy.

Onko kenelläkään kokemusta tuosta siirrosta, toimiiko se mainitulla tavalla. Tuleeko ongelmia?

2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
  3. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Ei tuosta asia minulle ainakaan valjennut ja mikä minä, tai joku muukaan on lukemaan vanhoja ketjuja, jos kerran on asiaa tänne!!

Sitä paitsi nuo vanhat ketjut saattavat olla niin kaukaisia, ettei niitä edes löydä.

Jos jollain on kokemusta, niin kertokaa vain tähän ketjuun!!

4. Suomen Huippu Vieras

Kyllä se toimii niin, ettei SIM-korttia tarvitse vaihtaa, eli käytännössä ei tarvitse tehdä muuta kuin tilata se siirto. Ei kun juu, Kolumbus (Elisa) varmaan valehteli sinulle =)
    Eihän sitä koskaan tiedä, mutta jos asiasta lyötäisiin vetoa, olisi "ongelmia tulee" -vaihtoehdon kerroin varmasti melkoisen suuri jopa Suomen Veikkauksella.

5. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kyllä se valkenee kun luet vaikka ketjun pari viimeistä viestiä. Asiaa on kyseisessä ketjussa jauhettu useampaankin kertaan. Viitseliäisyydestä se on kiinni.

Ja niiden vanhojen ketjujen lukeminen on kohteliaisuutta aktiivikäyttäjiä kohtaan. Jos ei itse panosta foorumiin ja sen käyttöön niin on turha kuvitella saavansa vastinetta kysymällä vain silloin kun itse tarvitsee tietoa.

Jaa tämä viestiketju