1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko ketään 6100:n näytön vaihtanutta..?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja AndK0, 26/7/04.

1. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Eli olisikohan täällä foorumilla ketään kuka on vaihtanut Nokian 6100-puhelimeen itse näytön. vaaditaankohan siihen jokin erikoistyökalu? (siis jos torx-avainta ei pidetä sellaisena) Tarkoituksena olisi tilata siskon 6100:n polkumyynti.comista näyttö. Liikkeessä olivat sanoneen siskolle että ei voi itse vaihtaa, että tarvii jonkun erikoistyökalun.. Eli haluaisinkin kuulla, että puhuvatko vain liikkeessä paskaa halutessaan siskon tuovan sinne ja maksavan 80 euroa näytön vaihdosta..

2. dumm

Tykkäykset:
    0
    Olen lähes varma että se erikoistyökalu on t6 ruuvimeisseli.
    Rahaa ne vain haluavat, toisaalta itse tiedän parikin myyjää jotka ovat erittäin mukavia ja kertovat, että miten asia x tehdään ja mistä saisi halvimmalla osia. :p

3. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minäkin veikkaisin että "erikistyökalut" ovat T6 meisseli ja uusi näyttö. Sen verta helppoa näytön vaihto on.

4. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Joo sitähän minäkin vähän arvelin. Ne olisivat liikkeessä tahtoneet 80 euroa rahaa tuosta korjauksesta.. Taidanpa pistää näytön tilaukseen. Olisi tietysti mukava vielä kuulla varma tieto henkilöltä joka kyseiseen puhelimeen on näytön vaihtanut.

5. kalamake

Tykkäykset:
    1
    Juu, peace of cafe, sanon mä.

Jos vanha on rikki, niin suurta vahinkoo ei tule, ellei satu murjomaan sitä liitintä siitä piirevyltä, jolloin se on korjaus kelvoton.
    Muista ettei liikuta sivusuunnassa näyttöä piilevyyn nähden sitä näyttöä vaan ainoastaan nostat sitä(siis irrottaessa).

6. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Onkohan vielä jollain tietoa missä tuohon kyseiseen malliin on myynnissä näyttöjä(mieluiten netissä) kun polkumyynti.comin sivuiltakin ne ovat poistuneet..?

7. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    www.jmd.fi

Jaa tämä viestiketju