1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko kenelläkään tietoa...

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Marjo84, 23/9/07.

1. Marjo84

Tykkäykset:
    0
    Et miks Nokian 6630 ilmoittaa seuraavan viestin: "Muistissa ei tunnisteita"? Itse en tiedä mistä on kyse...olen ihan avuton tässä hommassa. Mutta se on kyllä ärsyttävää kun se näyttää samaa viestiä kokoajan. Sitä on jatkunu melkeen kuukauden tai kaks. Jos joku tietää mikä on ongelman nimi niin olisin tosi kiitollinen jos joku vois auttaa.
    Kiitos etukäteen.

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3453
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Otsikkosi on aivan metsästä.

Missä tilanteessa/sovelluksessa kapulasi tuon ilmoittaa?

3. Marjo84

Tykkäykset:
    0
    Jaa a...kun tietäis...se ilmottaa sen milloin vaan, vaikka en edes käytä mitään ohjelmaa tai muuta vastaavaa...se vaan on tos pöydäl ja valittaa ettei muistissa ole tunnisteita...Ehkä jostain sovelluksesta sit puuttuu jotai...en tiedä kun se ei sano muuta kun ton

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Boottaa se vekottimesi kunnolla ja jos ei tokene, kuskaa huoltoon. Itse et saa kuntoon, epäilen. Todennäköisesti softataan uudestaan. Mutta jos kyse on napin jumittumisesta pohjaan ja/tai sulla ei ole äänitunnisteita muistissa tms... sekin voi sen tehdä. Paha sanoa, kun ei näe, syitä siis voi olla monia, yhteistä tekijää ei tunnu löytyvän, ellet katso ja kokeile..

5. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    joo tuo kuulostaa siltä, että puhelin koittais itekseen soitella äänitunnistuksen kautta. pitkä SK2 (oikea softkey) painallus aktivoi sen. eli, voisi todellakin olla, että tuo namiska olis jotenkin rikki.

ennen huoltoon kiikuttamista vois koittaa sitä, että resetoit itse puhelimen. ota ennen sitä kaikki tärkeät tiedot talteen puhelimesta koska tuon resetoinnin jälkeen kaikki tallentamasi tiedot häviää (nrot, viestit, kalenteri, asetukset, kaikki)!

elikkä *#7370# idlessä ja sitten suojakoodi perään (12345 oletuksena)

(btw, toisessa ketjussa oli semmoinen ongelma, että jotain likaa oli jäänyt HF-liittimeen, ja puhelin näytti HF ikonin vaikka HF ei ollut edes kiinni. myös puhelin yritti soitella viimeksi soitettuun numeroon (kaksi hf napin painallusta tekee sen).. ilmeisesti siis kapula luuli että HF on kytketty koska lika pisti liittimet sekaisin.)

Jaa tämä viestiketju