1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko kahden sim-kortin puhelimia?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Janoos, 12/6/05.

1. Janoos

Tykkäykset:
    0
    Tarttisin tuollaista puhelinta. Soitonsiirto puhelimesta toiseen olisi kätevintä, mutta vastaanotetuista puheluista täytyy maksaa.

2. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Uutena ei kait saa?

Käytetyistä esim. Benefon Twin+
    Joihinkin malleihin saa myös adapterin jolla puhelimeen saa joko 2 tai 3 simkorttia kiinni. Uusimpiin puhelimiin en ole noita adaptereita nähnyt, ei liene enää tarvetta valmistaa noita.

3. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Uutena Benefon Twin+ .

4. benetton

benetton

Tykkäykset:
    0
    Ei Twini tuota ongelmaa korjaa..

Nimittäin:
    Soitonsiirto puhelimesta toiseen olisi kätevintä, mutta vastaanotetuista puheluista täytyy maksaa.

Eli itse parin Twin+ koneen ex-omistajana ymmärsin niin että haluaisit kaksi verkkoa aktiiviseksi yhtä aikaa samalla koneella. Tätä ei ainakaan Benefon pysty tarjoamaan, tuskin kukaan muukaan. Jos taas haluat kahdelle kortille paikan sekä mahd. valita itse kortti niin sitten.

Tuollaista hiukan modernimpaa kahden kortin systeemiä olen itse tutkinut ja hutkinut viisaampia minua neuvomaan tuolla toisessa osiossa:
    http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=45427

Taitaa olla aikansa elänyt aihe Pohjolassa, kaikilla on viisi kapulaa taskussa, ei tarvii ylim. korttipaikkoja. Palvelisi kyllä kivasti tällaista laiskimusta joka ei jaksaisi kantaa virkakapulaa oman puh. lisäksi.
    Sitäpatsi Virman kapulasta voi ihan hyvin pitää käännön päällä, siitä ei rutise kukaan jos vaan on tavoitettavissa....eikä silti tarvii antaa salaista numeroaan kaikille aalioille :)

Jaa tämä viestiketju