1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko jossain arvosteltu mobiilipelejä?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Mika73, 14/1/03.

1. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Eli näitä nykyluureihin ladattavia pelejä.. Tietäisi vain mitä pelejä kannattaa ladata luuriin.

5e ei tunnu suurelta summalta, mutta yhdistettyjä puhelimen rajalliseen muistiin, joka tyhjenee softapäivityksessä.. No ei viitsisi lahjotella eurojaan tyhjästä.

2. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    No voihan noiden java-pelien JAR-filen ottaa talteen tietokoneelle esimerkiksi SeleQ:lla. Näin mä olen tehnyt...ei tarvi latailla uudestaan jo kerran ladattua ja maksettua peliä.

3. Mika73

Tykkäykset:
    0
    Tuollainen ohjelma siis osaa siirtää pelin vaikkapa N7210 puhelimesta PClle?

4. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    [eh sorry, oon niin tuon oman 7650:n maailmoissa että ajattelin sitä koko ajan, vaikka ethän sä maininnut edes puhelimenmerkkiä missään. En tiedä saako 7210:lla vastaavaa tiedostonhallintaohjelmaa. Sori vielä tyhmyyteni:)

5. blueice

Tykkäykset:
    0
    Vastoin tapojani menin ja ostin Boulderdashin T300 SE:iin, 5 taalaa oli hinta ja kyllä oli kannattava ostos. Grafiikka taitaa olla jopa parempi kun c64:ssa aikanaan ja pelattavuus ehkä 9 johtuen lievästä "tökkimisestä" joskus, mutta todella mainio pelattavuus, johon jää koukkuun.
    Eli rekisteröidyin mophungamesiin ja maksoin pelin, jolloin kyseinen peli on ladattavissa rajoittamattomasti eli voin poistaa sen muistin vapauttamiseksi ja ladata uudelleen kun haluan.

6. Lasipullo

Tykkäykset:
    0
  7. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Näitä pelejä ostan aivan takuuvarmasti, saa tilaisuuden verestää muistoja reilun 15 vuoden takaa. :)

http://opentrap.narod.ru/

8. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    mä en taas takuuvarmasti osta noita pelejä.

9. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    No sä oletkin liian nuori nauttimaan Leisure Suit Larrystä. Tai no...sun ikänenhän mä olin kun noita Amigalla pelailin... ;)

10. lasse79

Tykkäykset:
    0
    Tietääkö kukaan onko vanhan kunnon Commondore 64:n pelejä käännetty Java-muotoon?

Ne voisi kelvata aika monelle :)

11. jazzer

Tykkäykset:
    0
    Miks kääntää kun on emulaattorit keksitty. Ja pakko noiden pelejen on parempia olla kuin vanhat c64:n pelit tai gameboy:n koska niitä voi jo pelata emulaatoreilla niin ei kukaan viitsi ostaa sellaisia pelejä joita voi pelata emulaattoreilla. -> pelit tulee paraneen jotta myös kysyntää olisi.

Jaa tämä viestiketju