1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

onko järkevää ostaa gd 67

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja FCB, 8/10/02.

1. FCB

Tykkäykset:
    0
    Onko järkevää ostaa Panasonic gd67?Kun koko ajan tulee erilaisia puhelimia,joissa saattaa olla aivan erityinen toiminto yms...
    Onko kellään tietoa mistä tohon saa soittareita tai logoja..

Ps:Nokia ei oo tehny vielä mulle sopivaa puhelinta,mutta voitte ehdottaa niitäkin...Siis uutta puhelinta etsimässä??

2. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  3. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Se on aika vaikea ehdottaa, kun et kerro yhtään minkälaista puhelinta olet etsimässä.

4. Guest Vieras

KYLLÄ!!!!!

5. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    On tyhmää ajatella tuolla tavalla että "miksi ostaa nyt kun parin kuukauden päästä tulee uusi". Parin kuukauden päästä ajattelet samalla tavalla ja loppujen lopuksi sinulle jää se vanha 3310 taskunpohjalle etkä koskaan osta uutta.
    Minä olen päättänyt että jos saan sponssausta rahoituksessa ostan 6610 vaikka 2 päivää myöhemmiun tulisi vielä siistimpi malli.

6. Alpha- Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    176
    Puhelinmalli:
    Halko
    jos on rahaa ja tyytyväinen sen ominaisuuksiin, niin miksi ei?

7. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ei ole järkevää koska T300:ssa on rahan edestä enemmän ominaisuuksia, kuten infra.

8. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miksi pitää aina alottaa uus aihe. Nuita on jo monia.

9. Guest Vieras

t300 on teini-malli, ja se on SE

10. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    En usko, että se on teinimalli ja vaikka olisikin niin mitä se haittaa jos siinä on hyvät ominaisuudet. Eikä se, että merkki on SonyEricsson tee puhelimesta välttämättä huonoa.

11. Guest Vieras

EI pidä loukkaantua, sillä se on minun mielipiteeni, ja olen saanut sen kokemuksen että SE:t ovat paskoja!!

12. khan

Tykkäykset:
    0

On. Entisenä Nokian käyttäjänä tuon käyttö onnistuu paremmin kuin esim Benefon Q:n. Hinta/laatusuhde on IMO kohdallaan.

www.panasonicbox.com saa uusia soittoääniä ja logoja ilmaiseksi ainakin vuoden loppuun asti. Tulisipa lisää ääniä ja nimenomaan 16-äänisiä.

13. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Miksei sulla sitten ole T300:aa jos se on kerran teinimalli?

14. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Millä perustelet että T300 on teinimalli? Yhtä hyvin mä voisin heittää että 5110 on trendipuhelin... Ai olet saanut Sony Ericssoneista "kokemuksen" ja tullut siihen tulokseen että ne on p*askoja, kuinka montaa Sony Ericssonia sä olet kokeillut väittees tueksja mitä malleja, edes mää en ole vielä ehtinyt yhtään kokeilla(Ericsson tai Sony ei = Sony Ericsson)

15. Guest Vieras

olen kokeillut t68i:iitä ja se riitti minulle. se on niin hidas se käyttis ja vietiti, että se teki siitä P*SKAN. ja kun T300 pohjautuu täysin T68i:n tekniikkaan niin sehän on selvä että siitä tulee P*SKA teinimalli. Tyhjästä on paha nyhjästä

16. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Saako pyytää et jengi hiukan riisuis noita lainauksia lainauksien sisältä kun niitä on siellä jo melkein 10...

Mitä tulee tohon kännyyn ni itse testailin sitä enkä hirmuisesti pitänyt. On laahaava käyttis. Ja sitä paitsi olen Nokialainen henkeen ja vereen, kerran eksynyt T68:n pariin mut se lähti tosi huonon kuuluvuuden takia parissa kuukaudessa...

17. Aero

Tykkäykset:
    0
    Heh, siinäki kommentti.... Sony Ericssoneissa ei ole mitään vikaa, itse olen pitänyt niistä hyvin hyvin paljon. Jos sulle on onnistuttu tyssäämään joku toimimaton kappale, niin voi voi, nokialla niitä toimimattomia kappaleita on hyvin hyvin paljon enemmän. Ja mitä T300:n teinimalliuteen tulee.... niin en ihan usko että se teinipuhelimeksi luokitellaan jo hintansa takia. Pirun hyvältä T300 vaikuttaa ominaisuuslistan mukaan, ja jos olisi ylimääräistä rahaa niin ostaisin.

Ja topikkiin, kyllä ennemmin ottaisin T300:n, kuten pii sanoi saa rahalle enemmän vastinetta. Muttei 67 ole mikään huono tuon rinnalla. Vähän vaikea sinänsä ehdottaa kumpi on parempi koska ne ovat hyvin samanlaisia, mutta toinen on halvempi, toisessa taas hieman enemmän ominaisuuksia...

Jaa tämä viestiketju