1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

onko järkeä nokia 8800 ?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja otri123, 13/7/08.

1. otri123

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5s
    Onko noissa nokian 8800 sarjan puhelimissa mitään järkeä ? ainakin huonot ominaisuudet. olen huutonetistä katsellut niitä. sieltä sais 450 e 8800 sirocco gold mallia ja 8800 SIROCCO GOLD samaan hintaan. Ja kyllä mä vierastan tota kullan väriä. mut ei ainakaan ois kaikilla samanlaista luuria

2. H3n4

Tykkäykset:
    0
    On kait nämä nyt ilmeisesti rakennuslaadultaan ja kestävyydeltään ihan prkl mahtavia..tai ainakin luulisi, koska hintaa on mitä on ja ominaisuuksia ei ole. Itse en tässä sarjassa näe mitään järkeä..toistaiseksi. Ehkä niille joilla on rahaa tunkea, vaikka.. Erottuu ainakin joukosta.

3. maryjane

maryjane

Tykkäykset:
    0
    No onko Ferrarissa järkeä? Yhtä nopeen auton sais halvemmallakin..

Ei kaikkee elämässä hankita ominaisuuksien takia, vaan jotkut asiat hankitaan imagon takia.. 8800 kuuluu niihin asioihin..

4. nolifer

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4 32GB | Sonera
    Hmm...?

5. FO110K

Tykkäykset:
    4
    on järkeä.
    itsellä ollut nyt kohta 3v. käytössä normaali 8800 (tosin SE:n akulla) ja on pitkästä aikaa Nokia joka ei nitise, ei natise eikä varsinkaan tilttaile kovassakaan käytössä.
    mietin uuden 8800 arten ostoa, mutta taidan malttaa meileni ja ostaa sen seuraajan kun nykyinenkin tuntuu hyvin toimivan edelleen :)

6. FO110K

Tykkäykset:
    4
    no ei ole ihan järjettömiä tunkea, mutta minä maksoin omastani 750€ hieman käytettynä (alle kk) kun ovh silloin oli vielä 1100...
    ja tuo nyt on kestänyt jo useemman vuoden kun normaali vaihtoväli mulla on ollut 12-18kk
    (eli siis vaihtovälin pidennys tuo äkkiä sen 300-400e/luuri per 18kk väliin verrattuna hinnan tasoihin)

tietty ominaisuuksissa kärsii, mutta itse kaipaan puhelinta, en multimediahärpäkettä niin tämä palvelee hyvin asiansa :)

7. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Yks yhteinen asia on... kaikki hieno ja erikoinen on siihen asti ok. kun ne toimii, sitten kun joku menee vikaan, niin se maksaa perkeleesti.

Jaa tämä viestiketju