1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko 9500 commussa värinähälytys???

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja vappula2, 26/9/04.

1. vappula2

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys!!

Mahtaakohan uudessa Communicatorissa 9500 värinä hälytys??

Sitä jäin suuresti kaipaamaan 9210 kanssa.

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Ei ole, ja 9500 keskustelua käydään tuolla.

E: En otakaan varmaa kantaa tuohon, pikaisella silmäyksellä netissä kahdenlaista tietoa. Valmistajan sivulla ei tietoa.

3. 238554

Tykkäykset:
    0
  4. Valderrama

Tykkäykset:
    0
    Ei ole värinähälytystä.

5. amdnow

amdnow Supermoderaattori

Tykkäykset:
    6110
    Puhelinmalli:
    Fiskarssin 10
    Ei ole värinää. Fakta.

6. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Entäpä 9300?

7. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Askarruttaa muuten, minkä takia noista Commuista ei tuota värinää saada millään löytymään? Mitään järkevää selitystä en ole sille keksinyt, paitsi sen, että puhelin on liian iso, että se värinätsydeemi saisi mitään aikaa.

8. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Aikoinaanhan puhetta ainakin oli näytöstä/komponenttien kestämättömyydestä tms..

9. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Itse oon kuvitellut että se johtuu painosta. Luuri on sen verran painava että riittävän tehoinen värinä tekis pahaa jälkeä...

Vai mikäs on painavin puhelinmalli värinällä? olikos 2110:ssa värinä? sehän painaa about saman kuin commu. Vai oliko siinä värinä akussa? ei jaksa muistaa.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Uskoisin että kyse on enemmän laittee kestävyydestä kuin koosta, mutta mene ja tiedä. Todella harmi että se puuttuu, mutta ei onneksi vaikuta minun ostopäätökseen.

11. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Ehkäpä molemmista, harmittavaahan se tosiaan juu on, että ei löydy. 9300:ssa tuskin ainakaan painon pitäisi enää mitenkään estää värinää, tiedä sitten...

Itsellenikään tuolla ei kyllä ole suurempaa väliä, kyllä sen kuulee sillon ku soi ja silloin kun on äänettömällä itellä - en halua värinätäkään.

12. dumm

Tykkäykset:
    0
    Minä veikkaisin, että värinää ei löydy liikkuvien osien kestävyyden takia ja kokonsa vuoksi lähes kaikki pitävät sitä vyökotelossa, jossa värinällä ei ole mitään virkaa. Voisihan tuohon itse modata johdon päähän värinän, jonka tunkee taskuun, jossa sen huomaa. Itse en kyllä värinää käyttäisi jos siinä sellainen olisi. Kun ei vaihda soittoääntään vähän väliä, niin oppii kiinnittämään soittoääneen huomiota.

13. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllä ainakin itse huomaan parhaiten puhelimen värinän juuri vyökotelossa. Kotelo on kuitenkin kiinni vartalossa, päinvastoin kuin esimerkiksi löysän takin taskussa oleva puhelin.

14. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kyllä värinä on vyökotelossa ehdoton. Itse käytän vaakakoteloa kaikissa puhelimissani.

15. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Värinä on mielestäni parhaimmillaan juuri vyökotelossa. Tietenkin värinän voimakkuus vaikuttaa, mutta ainakin P800:lla aivan ehdoton, pärjää hyvin vaikka pelkällä värinällä.

16. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    MOni käyttää värinää sen takia ettei tarvitse käyttää minkaanlaista soittoääntä.

17. dumm

Tykkäykset:
    0
    Perunpa sanani tuosta vyökotelosta. :)
    Ja onhan tuo värinä hyvä soittoäänen korvaaja, mutta itse olen niin tottunut käyttämään pelkästään soittoääntä, etten edes muista sen iloja. :p

18. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Kyllä värinä on ihan ehdoton... ei pystyis enää hankkimaan puhelinta missä ei oo värinää. Ei ainakaan missaa puheluita, mut ei välttämättä tarvii vastatakaan jos ei haluu, eikä kuitenkaan häiritse hirveellä pirinällä. =)

19. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Nooh...eiköhän tuo nyt ole hieman liioitellusti sanottu ;) Vaikka tuo värinä hyvä onkin olemassa, niin ei nyt sentään kaikki kaikessa.
    Mielestäni optimiasetukset siten, että ensin värisee jonkin aikaa, sitten soi. Itse ehdin useimmiten vastaamaan ennen soittoäänen kajahtamista.
    Kuitenkin esim. 9500:ssa menevät muut seikat kirkkaasti ohi tuosta värinän puuttumisesta, joten ei haittaa loppupeleissä ratkaisevasti.

Jaa tämä viestiketju