1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onko 7650 vielä kannattava ostos?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Shocked_, 8/1/04.

1. Shocked_

Tykkäykset:
    0
    Sain pahan 60 asteen s kuumeen (hihhei mikä sanaleikki) kun veljeni N-Keken osti. Noita 7650 saisi jo suht halvalla huutonetistä. Kuulin jostain että niihin olisi mahdollista modata muistikortti? Kamerahan siinä on tietysti aika huono mutta Frodolla ja .sid -musiikilla retroilu kiinnostaisi.

2. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    no oma on päätöksesi, mutta itse en ko. puhelinta enää ostaisi. Ja muistikortin modaaminenkin on aika kaukaa haettua, ja tuskin "tavikselta" edes onnistuisi tuollainen modi. Kannataisi ehkä katsoa käytettyä 3650 ei senkään hinnat ihan pilvissä ole, mutta ulkonäöstä voidaan olla montaa mieltä.

3. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyllä varmaan on mahdollista laittaa muistikortti, mutta aika epeli siinä saa olla että se toimii muistikorttipaikan laittamisen jälkeen. Mikäli asia on rahasta kiinni, niin jättäisin modailut niiden ketkä sen osaa (tekstisi perusteella et osaa).

Mutta asiaan, on se varmaan hyvä ostos mikäli se ei ole käyttäjän mielestä liian iso ja sen ominaisuudet riittävät käyttöön. Ei se uusi N-Gage nyt kovin kallis ole verrattuna sen ominaisuuksiin ja siillä saisit kuumeesi myös laskemaan :)

4. Shocked_

Tykkäykset:
    0
    3650:n muotoilu ei vain iske. Sääli sinänsä koska muuten se olisi aivan sopiva puhelin minulle. En toki itse alkaisi modaamaan sitä kun ei kolvi oikein tahdo pysyä kädessä.

Niin ja oliko tuon 7650:n BT:n kanssa jotain ongelmia? Vai oliko se vain siinä Nokian omassa BTHF:ssä?

5. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei siinä 7650:n BT:ssä mitään ongelmia ole ollut - datasiirtoon ihan toimiva, mutta BTHF-profiileita tuo ei tue kumpaistakaan.

6. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Muistikortin puute rassaa kaikkein eniten. Ostaisin jo jonkun muun S60-puhelimen.

7. Jusa T

Tykkäykset:
    0
    Kyllä minä itse ainakin ostaisin 7650 koska jos ei ole varaa ostaa uutta 6600 ni tämä korvaa sen kyllä aivan mainiosti eikä niissä ominaisukksissakaan niin hirveitä eroja ole jos niitä vertaa toisiinsa ja jos 7650:sta loppuu muisti ni ostaa sinihampaan ja kyllä se toimii melkein millä tietokoneella vaan ja loppupeleistä se on aika yksinkertainen käyttää siis se sinihammas tietokone yhdistelmä.
    Niin ja saahan 7650 space doubler ohjelman jolla saa lisää tilaa puhelimeen.

Itselläni ainakin toimii tuo 7650:n sinihammas tietokone yhdistelmä moitteetta ja sillä saa kätevästi siirrettyä kuvat koneelle josta niitä on parempi katsoa ja taas koneelta ohjelmat puhelimeen.

Toinen vaihtoehto taas olisi se 3650 mutta se on ihan helvetin ruma ja paskat näppäimet ja näyttää vähän lelulta tämä on siis minun mielipide kyseisestä puhelimesta.

Osta 7650 jos rahaa ei läydy kuin roskaa ja ulkonäkökin on minun mielestä kohdallaan ja se läppä minun mielestä siitä hyvä että kameran linssi menee sen taakse piiloon ni se ei naarmuunnu taskussa ja puhelinta voi käyttää vaikka läppä olisikin kiinni!

8. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kyllä sitä ehkä "nuoruuden" innolla jaksaa noita sovelluksia ja kuvia edestakaisin veivata, mutta ei pidemmän päälle.

Joskus tulee myös oltua reissun päällä (ilman tietokonetta), eikä aina jaksa sohlata niitä kuvia tai tiedostoja heti sähköpostilla/multimediaviesteillä eteenpäin. Riippuen liittymän palveluista se voi olla kallistakin.

Mikäli joku vetoaa läppärin roudaamiseen matkoilla, niin mielestäni jos on varaa kannettavaan tietokoneeseen, ei puhelinvalintakaan voi olla kovin rajoitettu omasta pussista maksettaessa.

9. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    En sitä vain ymmärrä, että miten sinihammas lisää 7650:n muistia...
    Toki saat ottamasi kuvat pc:lle, mutta ei esim sovellukset toimi pc:ltä käsin ;)

10. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Pelailuun Kake on paras. Jos haluat pelata emupelejä kännykällä, 7650 näppäimillä ei pelinautinnosta voi edes puhua Kakeen verrattuna

11. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Jep jos pelailu on yksi kiinnostuksen kohteista niin Gage on kyllä paras valinta... vaikka ei se Gagen ristiohjain paras mahdollinen ole niin silti se peittoaa muiden kännyköiden namiskat 100-0 kun puhutaan pelattavuudesta ja käyttömukavuudesta. Esim wanhat commodoren ja etenkin Nintendon/Gameboyn pelit on huomattavasti mukavampia pelata Gagella kuin 7650:n tatilla.

12. nocona Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Nokia 7650

En suosittele ostamaan.. tuo 4 megan muisti ei tunnu riittävän alkuunkaan ja useimmat käytetyt 7650:t on jo aika kuluneita.

Ostin itse tuollaisen 190€ :llä alle kuukausi sitten ja onnistuin jo saamaan puhelimen jotenkin jumiin siten, että ei saa enää kirjaimia kirjoiteltua ollenkaan (aina tulee numerot kun yrittää kirjoittaa mitä tahansa).

13. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Re: Nokia 7650

Jos rahaa on niin toki kannattaa katsella tuoreempia versioita tuossa sarjassa.
    Mutta jos rahasta on tiukkaa tai ei muutenhalua sitä puhelimeen tunkea, niin kyllä 7650:ssa saa rahalle vastinetta kovastikkin.

Muisti lähinnä rajoittaa kaikan mailman softien kokeilua, mutta sinne mahtuu vallan mainosti muutama oikeasti tarpeellinen softa ja muistia jää yli normaaliin käyttöön ja vielä kuviakin mahtuu.

Jos ensijasia valinta kriteereitä ei ole koko ja pitkät toiminta ajat, niin jos tuolalisen 7650:n saa jonkin alemman hintaluokan luurin hinnalla niin ei siinä paljoa tarvitse miettiä.

Jos tarvitsee langattoman hälyttimen, niin ko laite ja valvonta softa koneeseen niin langaton valvontakamera ratkaisu todella edullisesti.

Jaa tämä viestiketju