1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Onkelma pelissä

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Ame, 18/10/03.

1. Ame

Tykkäykset:
    0
    Pistin sähköpostilla itelleni summer games 2004, sain ladattua sen onnistuneesti mutta siellä peli/softa valikossa summer gamesin kohalla lukee Lataa eikä aloita tms. sitte painan sitä Lataa ni se yrittää ladata jostain sitä mutta sit tulee Virhe ladattaessa. Puhelin on M55 ja liittymä Sonera Että mikä on?

2. Sir Buzku

Tykkäykset:
    0
    Mene: Arkisto, Java,Jam, SummerGames2004 ja yritä säätää sieltä.

3. Ame

Tykkäykset:
    0
    Juuh tossa pitää vähän vekslata, oon vasta tänää hankkinu tuon puhelimen. Sain nyt hyvin toimimaa ton, kiitos vastauksesta. Ja voisko joku mainita muita hyviä java pelejä?

4. Sir Buzku

Tykkäykset:
    0
    Splinter cell, Dragon island, Rainbow 6: Raven Shield.

Osoite:

http://briefcase.pathfinder.gr/contents/pan82/8957

5. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    mä oon ladannu ton dragon islandin tuolta briefcase-osotteesta, mut siinä pelis kusee jokin (ainakin mun luuris), sillä aina kun yritän ladata 7. kenttää, niin siihen tulee joku "fatal error"-ilmotus. onko muilla vastaavia kokemuksia..?

6. Ody

Tykkäykset:
    0
    No en edes pääse 4 kenttää läpi Dragon Islandis out of heap memoryn takia. Ja taidanpa vaihtaa M55:n pois.

7. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    No arvaa vaan oliko mulla mennä hermo siihen out of heap memoryyn. kuin ihmeen kaupalla, eräänä kauniina päivänä sitä ei tullut koko 4. kentän aikana, ja pääsin eroon siitä tasosta vihdoinkin. No, ilo kestä kahden kentän verran, kunnes tuli fatal error-ongelma. ja siitä ei pääse yli eikä ali. Toi java ei oo kyllä m55:n paras puoli, mut en mä tätä poiskaan vaihda javan takia. ja eihän siinä javassa toistaiseksi oo ilmenny ongelmia muuta kuin 4. ja 7. kentissä dragon islandissa (tosin en tiedä johtuuko se 7. kentän ongelma ees javasta..).

8. Hosu

Tykkäykset:
    0
    Tost splintercellist tuli mieleen et miten saitte sen toimimaan ku mul se valittaa et you need one more midi file... jotain sinne päin kummiski. Mist saitilt ootte hakenu? Ja onks tohon vastaust mitä se oikeen valittaa. Ja tohon hyvien pelinen listaan voi lisätä Raven shield. Se on viihdettä...

9. Ame

Tykkäykset:
    0
    Mullaki valitti jotain tollasta vaikka kopioin sinne kaikki. Toi Raven shield on ihan hyvä mutta se lataa ihan tajuttoman kauan niiden alueiden välissä, ja sitte ku vahingossa pakittaa sinne edelliselle alueelle ni ei paljoa naurata :D

10. speak101spell

Tykkäykset:
    0
    pystyykö jollain konstilla pelin siirtäämään arkiston java kansiosta sinne pelaa ja viihdy kansioon? ....ja kännyhän oli sl 55.

11. Ame

Tykkäykset:
    0
    No täs M55 ainaki sillee että teet eka meet siihen Java kansioo ja otat eka vaikka .jad tiedoston Lisätoiminnoista Siirrä, sitte meet /Java/jam kansioon johon haluat sen laitettavan (kannattaa tehä sinne /Java/jam joku kansio sille pelille) ja teet saman sille .jarille. Eikö SL55:ssa oo melko samanlainen systeemi ku M55?

12. speak101spell

Tykkäykset:
    0
    joo, näinhän se toimiikin, kiitokset amelle! luullakseni käyttis on näissä puhelimiss.a hyvin sama

Jaa tämä viestiketju