1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ongelmia soittoäänten lataamisessa 7210+RL

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Mage, 28/2/03.

1. Mage

Tykkäykset:
    0
    Omistan Nokia 7210 ja rl liitymän gprs ominaisuudella. Ongelma on tämä. Käytin puhelimessani dna:n sim korttia jota käytin koeluontoisesti jonkin aikaa.

Laitoin rl:n kortin takaisin luuriin ja menin gprs:n kautta tilaamaan polyfonisia soittoääniä. Gerpsi toimi ihan hyvin, mutta kun yritin imuroida ääntä ( midi formaatissa ), niin puhelin ilmoitti, että se ei tue tätä tiedostotyyppiä?? Siis mitä?

On onnistunut ennekin ilman mitään ongelmia. Ei kai pelkkä toisen simmin käyttäminen puhelimessä oo voinut pistää jotain asetuksia seikaisin. Tarkistin, että käytössä rl:n gprs asetukset. Vai onko mulla vaan niin huono tuuri, että luurissa on jotain vikaa?

Kertokaa missä klikkaa??

Kiitos!

2. juuze

Tykkäykset:
    0
    Todennäköisesti vika on toisessa päässä, eli servo, jolta imutat .midiä, lähettää
    puhelimelle väärän MiMe-tyypin. Eli puhelin luulee sitä joksikin toiseksi, kun midi-tiedostoksi.

3. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuttu juttu mun 3510i:ssä. Tuo kyllä johtuu puhelimesta eikä siihen oikein ole muuta apua kuin odottaa tai ottaa sim irti ja käynnistää puhelin ilman simiä. Mulla alkoi sen jälkeen taas tunnistamaan midejä. Koita...

Jaa tämä viestiketju