1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti Ongelmia Saunalahti mobiililaajakaista plus

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja tomppas, 4/7/08.

1. tomppas

Tykkäykset:
    7
    Minulla on Saunalahden mobiililaajakaista 384 plus. Tänään klo 15.00 jälkeen en ole saanut N95-1:llä (Saunalahden kytky) yhteyttä Internettiin (sekä email että web-selailu), vaan puhelin ilmoittaa, että pakettidatayhteys ei ole käytettävissä, mutta silti Huawei E169 nettitikulla pöytäkoneen nettiselailu toimii multi-SIM:llä. Onko muilla vastaavanlaisia ongelmia ?

2. Kiju

Kiju Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    26
    Joo on

Porissa lakkasi myös toimimasta n. klo 15.00 aikaan pää SIM-kortti, ei mene nettiin millään päätelaitteella Nokia 6121, Huawei E169 tai Option datakortilla. Aiemmin on kyllä toiminut normaalisti.

Saunis palstalta vihjeenä:

Sama vika oli ja nopeaa palvelua Saunis tekniseltä aspalta, nyt toimii lisää ko. jutusta:

http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,9936.15.html

3. IngenioX

IngenioX

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Honor 7, SG K Zoom ja "pari" muuta..
    Sama vika oli myös minulla.. Vaikka jonotusaika aspaan ei vielä ihan kiitettävällä tasolla ollutkaan niin itse palvelu oli hyvää. Tosin ensin sain vakiovastauksen, että pitäisi tilata asetukset uudestaan, mutta totesin ettei asetuksiin ole tehty muutoksia. Pian aspa keksi edellä mainitun vian... Hetken odottelun jälkeen homma oli kunnossa.

Jaa tämä viestiketju