1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti Ongelmia Saunalahden laskutuksen kanssa.

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja karkka, 16/9/05.

1. karkka

Tykkäykset:
    2
    Jos et halua soitella väärien laskujen perään. Olen itse joutunut taas soittamaan yksinkertaisen laskutusasian vuoksi 4 kertaa ja joka kerralla on vakuutettu asian olevan kunnossa. Tänään olivat lähettäneet minun suoraveloituslaskuni työnantajalleni. Kirjoitin asiasta myös heidän omalle foorumilleen muttei siellä kukaan reagoi asiaan. Onneksi tuli gsm- liittymä vaihdettua pois Saunalahdelta. Täytyy varmaan irtisanoa ADSL- liittymäkin, että saadaan virheelliset laskut poistettua.

Miten Saunalahden kokoisen yrityksen asiakaspalvelu voi olla niin pihalla? Minulla ei ainakaan olisi pokkaa vakuuttaa asiakkaalle kaiken olevan kunnossa jos en ole varma.

Pahoittelen etukäteen jos vuodatukseni loukkaa jotakin foorumin lukijaa. En vain oikein tiedä enää mitä tehdä?

t: Karkka

2. juppelis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Re: Älä valitse Saunalahtea!

Soita aspaan ja valita tapahtuneesta :)

3. karkka

Tykkäykset:
    2

Kyllähän sitä voisi huumorilla ajatella, mutta mun huumorintajuni loppui jo muutama soitto sitten. On tää ihan uskomatonta toimintaa Saunalahdelta. Perustivat vielä oman foorumin voidakseen palvella asiakkaita paremmin mut eipä ne sielläkään vastaa. Todennäköisesti, jos vastaisivat, hölmöilisivät samalla tavalla kuin asiakaspalvelukin.

4. karkka

Tykkäykset:
    2
    Kuka on hyvä lotossa?

Ruvetaanko veikkaamaan mitä kämmäävät seuraavaksi? Itse veikkaan, että poistavat ADSL- tunnukseni ja sähköpostini, mutta laskuttavat siitä sekä minua, että työnantajaani. :)

5. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Kuitenkin sen verran aikaa olet tainnut jo viettää taistellessa sauniksen kanssa, että oletko harkinnut vaihtavasi kokonaan toiselle palveluntarjoajalle, kaikkine palveluinesi? Tietysti ymmärränhän minä, että melkoisen loven se tietysti jättää mm. seuraelämään ellei ole tarvetta olla yhteydessä operaattoriin vähintään kahdesti päivässä.

6. karkka

Tykkäykset:
    2
    GSM- liittymä tuli jo siirrettyä Soneralle. Ainoastaan loppulasku on tulematta Saunalahdelta. ADSL- liittymän maksaa jatkossa työnantaja. Vaihdan ADSL:kin varmaan kuitenkin pois Saunalahdelta vaikkei laskutusmurheet jatkossa mun päänsärky olekaan. Laskutusasia vaan täytyy ennen sitä saada kuntoon, kun vain tietäisi miten.

7. jounipukki

jounipukki

Tykkäykset:
    1
    Samoja ongelmia ollut mulla Telefinlandin kanssa...Ekaks tuli lasku jossa olin ylittänyt 500 minuutin puhepaketin monellokahan sadalla tunnilla...No,lasku oli joka tapauksessa 1400e.Tunnin verran siinä sai odotella että sai puhelun asiakaspalveluun läpi...Parin päivän perästä sitten seurasi oikea lasku..Sitten sulkeutuu parin viikon päästä liittymä.No taas soitellaan asiakaspalveluun ja jonotellaan ja sitten sanovat että en ole maksanut sitä 1400 euron laskua.Tälläsiä nää halpisliittymät sitten näemmä ovat..Sonera oli 5 vuotta eikä ikinä mitään ongelmia,lukuunottamatta että hinnat eivät päivittyneet automaattisesti

8. sputnic_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    27
    Puhelinmalli:
    milloin mikäkin
    Joo on mullakin huonoja kokemuksia Sauniksesta. Muutettiin tossa kesäkuun puolessa välissä uuteen kämppään, joten vaihdoin osoitteen oma.saunalahden kautta. Noh, heinäkuun lasku meni vielä väärään osoitteeseen, joten laitoin sen päivittämättömyyden piikkiin.

Noh, elokuunkin lasku meni vielä vanhaan osoitteeseen, soitin asiakaspalveluun ja sanoivat, että laskutukseen on jäänyt vanha osoite vaikka olin yli kuukausi elokuun laskusta vaihtanut osoitteen oma.saunalahdessa.

Arvatkaas vaan menikö vielä syyskuunkin lasku väärään osoitteeseen. No kyllä meni! Soitin taas kerran, ja sanoivat, että homma hoidetaan. Kysyin vielä voisivat lähettää jonkun vahvistuksen, että asia on kunnossa. Sanoivat, että joo kyllä lähettävät... no ei vielä kuulunut mitään, soitin keskiviikkona. Kyllä kärsivällisyyttä vielä toistaiseksi löytyy...

Onneksi ei vielä tullut mitään suurempia ongelmia tms. mutta uusilla asukkailla ketkä muuttivat tilallemme, niin palaa hihat ku joutuu kiikuttaa mun laskut aina takaisin... onneksi operaattorin vaihto on helppoa nykypäivänä. ;)

Koskakohan joku operaattori voisi mainostaa joustavalla ja tehokkaalla asiakaspalvelulla??

9. karkka

Tykkäykset:
    2
    Kuulostaa tutulta. Mä pelkään kanssa ettei homma tullut edelleenkään selväksi vaikka 4 eri henkilöä on asiakaspalvelussa vakuuttanut asian olevan nyt kunnossa. Huvittavaa on myös se, että keksivät jatkuvasti uusia maksuja luoden uusia asiakastunnuksia koska muuten asiaa ei saada korjattua.

10. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Pitäisiköhän tästä tehdä yleinen "Itketään täällä yhdessä kuinka huono operaattori x on" ketju, kun näitä "älä ainakaan ota x:ää kun se on niin paska" viestejä putkahtelee vähän sinne sun tänne.

Saunan laskutus on minulla pelannut ok, joskaan itse liittymästä en voi 100% sanoa samaa.
    Mitään toistuvia ongelmia ei kenenkään laskutusksen kanssa ole ollut, vaikka muutaman kerran on oikomaan eri yhtiöitä joutunutkin pyytämään.

Sen sijaan DNA:n kanssa on ollut sekä minulla, että siskolla vaikeuksia saada osoitteenmuutos taottua aspasta läpi. Omassa tapauksessani kaivoivat tiedostoistaan aikaisemmasta suljetusta liittymästä vanhat osoitetiedot, vaikka uuden sopparissa oli ne ajantasaiset. Siskolla taas on osoitteenmuutos tehty nyt kolme tai neljä kertaa ja edelleen ne laskut tulee vanhaan osoitteeseen...

11. karkka

Tykkäykset:
    2
    Laskin juuri kuinka montaa suoraveloituslaskua Saunalahti on lähettänyt minulle samasta asiasta. Niitä on tällä hetkellä tullut kolme ja yksi työnantajalleni. :)

Nyt mäkin alan jo ottaa tän huumorilla. Ei tätä enää ilman huumoria kestä.

12. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    Olen jo pitkään katsonut tuota jatkuvaa itkemistäsi Saunalahdesta, varmaan vajaan vuoden ajan. Ihmettelen vaan suuresti miksi et ole vaihtanut operaattoria.

13. terpaa

Tykkäykset:
    5
    Karkka vaikuttaa tyypiltä millä on tapana itkeä joka asiasta. Ei millään pahalla, mutta jotenki sellaisen kuvan saa foorumikirjoituksista.

edit:poistettu virheellinen väittämä.

Jotkut ovat vaan luonnostaan hankalia asiakkaita.

14. Kana

Tykkäykset:
    0

Suosittelen SAUNALAHTA:
    Illalla laitoin pyynnön numerosiirrosta, aamulla tulikin jo postista sim-kortti. Kun soitettiin asiakaspalveluun, joutui odottamaan vähän aikaa, plussaa hyvästä odotusmusiikista. Kun vastattiin, oli asiakaspalvelu toimivaa, ja nopeaa.

No erehdyksiä sattuu, vaikka olisi kyseessä Saunalahti tai Kolumbus, Saunalahdella niitä sattuu olemaan jo enemmän.

Nyt sitten kehotat muita ollenkaan vaihtamaan saunalahteen, koska tullut vääriä laskuja? Vaikka:
    A) Hyvä kuuluvuus, B) Halvat hinnat ??[/b]

15. karkka

Tykkäykset:
    2
    En ole koskaan ostanut käytettyä kiintolevyä. Taidat sotkea asioita.

16. karkka

Tykkäykset:
    2

Noh, ehkä mulla on vaan käynyt huono tuuri. Tänään Saunalahdelta soitettiin ja pahoiteltiin koko sotkua.

Selvennykseksi vielä: Saunalahden liittymä siirtyi juuri Soneralle ja harkitsen vakavasti myös nettiliittymän irtisanomista. Luulen vain, että laskutus sotkee asiat taas jos teen minkäänlaista muutosta asioihini. Ne taitavat olla nyt vihdoin 6 puhelun ja parin sähköpostin jälkeen kunnossa.

Saunalahden systeemit toimii uskoakseni hyvin niin kauan kun ei tee mitään muutoksia ja korkeintaan tilaa uusia palveluita. Heti kun pitää tehdä jotain mutkikkaampaa muutosta (muuta kuin esim. nopeudennosto), menee systeemit totaalisesti pieleen.

17. terpaa

Tykkäykset:
    5
    Myin muropaketin kautta käyttämättömiä levyjä. Joita olin itse ostanut isomman nipun.

18. karkka

Tykkäykset:
    2
    Unohdin äsken mainita, että tämä viestiketju tuli aloitettua tarkoituksella. Aikaisemmin heidän foorumillaan kukaan ei ollut kiinnostunut selvittämään asiaa ennen kuin kirjoitin provosoivalla otsikolla tänne ja laitoin Saunalahden palstalle linkin tänne. Käytin siis foorumin lukijakuntaa siinä mielessä hyväksi ja pahoittelut siitä.

19. karkka

Tykkäykset:
    2
    En ole myöskään ostanut muropaketin kautta koskaan kiintolevyä. Olen ostanut kiintolevyjä ainoastaan kaupasta (Mikromaja, Verkkokauppa ja Mikromafia). Milloin tämä väitetty kauppa on tapahtunut? Onko sinulla oikeasti esittää jotain väitteitesi tueksi? Minusta on aika törkeää esittää tuollaisia väitteitä kun tiedän 100% varmasti etten ole sinulta kiintolevyä ostanut ellet on myynyt sitä jonkun yllämainitun liikkeen tiskillä.

20. terpaa

Tykkäykset:
    5
    No pahoittelen virhettäni. Kuten ekassa viestissänikin sanoin en aivan varma ollut... Nimimerkki oli vähän saman tapainen ja saatan sotkea. HEnkilö kuitenkin kirjoitteli tänne ja muropakettiin. Kaupasta on n.2v aikaa....
    Ei satu olemaan vanhoja sähköpösteja tallessa niin en pysty tarkistamaan enään kenen kanssa kauppoja tein. Kyse oli ibm/hitachin 160*Gt levystä joita myin n.10-20kpl joista yksi tuli takaisin kovien äänien takia... Mutta ei siitä sen enempää kun kerran erehdyin henkilöstä. Pahoittelut siitä vielä kerran.

Jaa tämä viestiketju