Mitäs pitäis tehdä ku asensin tuohon 6220 classiciin tuon ilmaisen navigoinnin tai niinhän nokia sitä mainostaa.. No ongelmaksi muodostui että kun pistää määränpäähän autolla/kävellen navigaattori opastaa sen hetken joku 30 sek ja sitten tulee ilmoitus että lisenssi vanhentunut. Miten lisenssi voi vanheta jos sen pitäisi toimia ilman lisenssiä?? Miten pääsen ongelmasta? Onko ainut että ostaa lisenssikoodin vai mikä auttaa.. kiitos vastauksista!
Edit: mitä v.... oonko ny iha pihalla. onko se ilmainen navigointi vain uusiin puhelimiin tai jotenki sillee.... olen iha pihalla jo, yrittäny ettii tietoo vaikka kuinka mutta ei tunnu selviivän voisko joku tietäjä selittää paremmin.. eli tarviiko mun vaa ostaa se lisenssi homma vai saako sen toimimaan ilman lisenssiä?!
Edit: mitä v.... oonko ny iha pihalla. onko se ilmainen navigointi vain uusiin puhelimiin tai jotenki sillee.... olen iha pihalla jo, yrittäny ettii tietoo vaikka kuinka mutta ei tunnu selviivän voisko joku tietäjä selittää paremmin.. eli tarviiko mun vaa ostaa se lisenssi homma vai saako sen toimimaan ilman lisenssiä?!